Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
-
Курстың мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру , дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдері; маркетингтік зерттеу әдістері. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.
-
Образовательная программа 6B01403 Үстел спорт түрлері бойынша педагог - жаттықтырушы (шахмат)
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2