Мейманхана-мейрамхана кәсіпорындарының сапасын басқару

  • Қызмет көрсету сапасын тұтынушы тұрғысынан, сапаны қамтамасыз ету жүйесінің әр түрлі түрлерін, қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау және талдауды жүзеге асыру әдістерін, сапаны жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру әдістерін, Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі сапаны басқарудың әдіснамасы мен терминологиясын, ИСО 9000 сериялы халықаралық стандарттардың ұсынымдарын, қызметтердің сапасын басқаруда стандарттауды зерттеу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top