Мейрамхана сервисінің технологиясы

  • Тамақтану және қонақ үй кәсіпорындарының стратегиялық менеджментінің негіздерін, мейрамхана бизнесі мен қонақ үй ісінің ерекшеліктерін ескере отырып, компанияның стратегиясын қалыптастыру әдістемесін және оны жүзеге асыру алгоритмін,қонақжайлылық кәсіпорындарының сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау әдістемесін, тәуекелдерді басқару және дағдарысты басқару негіздерін, жобалар мен өзгерістерді басқаруды, статистикалық модельдеу негіздерін және қонақжайлылық кәсіпорындарының нәтижелерін болжауды зерттеу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top