Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында сервистік қызмет көрсету деңгейін бағалау'

  • Мейрамхана бизнесіндегі өнімдер мен қызметтер сапасының нормативтік платформасы, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрі мен класына әсер ететін факторлар, мейрамханада қызмет көрсету ережелері мен нормалары, мәзір мен прейскуранттарды безендіруге, өнімдер ассортиментіне, кәсіпорынды безендіруге және сәулет-жоспарлау шешімдеріне қойылатын талаптар, санитарлық-гигиеналық талаптар, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы бақылау түрлері,сапа көрсеткіштері және қоғамдық тамақтандыру қызметтерінің сапасын бағалау әдістері.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top