Нарықты талдау құралдары

  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи теориясы қарастырылады. Негізделген және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын иелену, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top