ҚР өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингі

  • Өндірістік-техникалық өнім нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері, өнеркәсіптік маркетингтің стратегиясы мен тактикасы зерттеледі. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлаудың тиімділігі, бәсекеге қабілетті өнеркәсіптік маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру және бақылау талданады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименті, бағасы, маркетингтік, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top