Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Маркетингтік коммуникациялар көмегімен тауарлар мен қызметтердің әлеуетті тұтынушыларына әсер ету әдістері, маркетингтік коммуникацияларды біріктіру әдістері зерттеледі. Жарнамалық қызметтің тиімділігі, сатуды ынталандыру жолдары, кәсіпорын имиджін қалыптастыру, сатушы мен сатып алушы арасындағы байланыс әдістері талданады. Жарнамалық кампанияның, PR кампаниясының, тікелей пошталық науқанның ұйымдастырушылық аспектілері қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top