Маркетингтік логистика

  • Маркетингтік логистикалық жүйені ұйымдастыру, тауарлар мен қызметтерді өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы материалдық ағындарды, қаржылық және ақпараттық ағындарды жүйелі ұйымдастырудың міндеттері қарастырылады. Маркетингтік логистиканың функционалды салаларының компоненттері қарастырылады. Материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігі талданады, тарату жүйесіндегі қоймалардың оңтайлы санын есептеп үйрену қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top