Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез - құлқын талдау
-
Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды талдау, тұтынушылар сегментінің "бейінін" сипаттаудың әдістемелік тәсілдері оқытылады. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының келешегін бағалау дағдылары қалыптасады. Тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу нәтижелерін қолдану талданады.
-
Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
-
ВУЗ Esil University
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1