Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер

  • Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын математикалық әдістер зерттеледі: көпөлшемді, регрессиялық, корреляциялық, симуляциялық, детерминирленген. Өнімді бөлу мәселелерін зерттеу үшін динамикалық және эвристикалық бағдарламалауды қолдану сипатталады. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз ету үлгілері қарастырылады. Тиімді болжау жүйесін құру процесі талданады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top