Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер
-
Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын математикалық әдістер зерттеледі: көпөлшемді, регрессиялық, корреляциялық, симуляциялық, детерминирленген. Өнімді бөлу мәселелерін зерттеу үшін динамикалық және эвристикалық бағдарламалауды қолдану сипатталады. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз ету үлгілері қарастырылады. Тиімді болжау жүйесін құру процесі талданады.
-
Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
-
ВУЗ Esil University
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2