ҚР қызмет нарығындағы маркетинг

  • Қызмет көрсету маркетингінің ерекшеліктері, қызмет көрсету кәсіпорындарында маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшелігі, қызмет көрсету нарығында сегментация және позициялау ерекшеліктері зерттеледі. Қазақстандағы қызмет көрсету саласында клиенттік бейілділік және бәсекелестік жүйесін әзірлеу әдістері суреттеледі. Қызмет сапасының модельдері, қызмет көрсету процесі, қызмет бағасының әдістері, қызметті бөлу арналары ашылады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top