7R01137 Неврология ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ересектер мен балалар неврологиясы саласындағы дербес кәсіби қызметке құзыреттілік жүйесі бар білікті невролог дәрігерін даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
Пән теориялық білімді кеңейтуге және жетілдіруге, ересектер мен балалар жасындағы неврологиялық аурулардың нейрофизиологиясы мен аспаптық функционалдық диагностикасы саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерттеу электроэнцефалография, стимуляциялық және инелік электронейромиграфия әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін, туындаған потенциалдарды зерттеуді қамтиды
Несиелер - 8
-
Стационардағы неврология, ересектер
Стационардағы неврология, ересектердің - жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы туралы мәліметтерді, практикада қолданылатын физикалық және қосымша (сәулелік, функционалдық, зертханалық) зерттеу әдістерін сипаттай отырып, жүйке ауруларының пропедевтикасы мен синдромологиясының негіздерін, эпидемиологияға, этиологияға, патогенезге, клиникаға, диагностикаға арналған жеке неврология мәселелерін қамтитын клиникалық медицина саласы, стационар сатысында жүйке жүйесі ауруларының алдын алу және емдеу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында стационарлық неврологиялық қызметті ұйымдастыру мәселелері
Несиелер - 54
-
Амбулаториялық-емханалық неврология, ересектердің
Амбулаторлық – емханалық неврология, ересектердің - амбулаториялық практикада қолданылатын физикалық және қосымша (сәулелік, функционалдық, зертханалық) зерттеу әдістерін, эпидемиологияға, этиологияға, патогенезге, клиникаға, диагностикаға, профилактикаға, емдеуге және оңалтуға арналған жеке неврологияның заманауи және өзекті мәселелерін сипаттай отырып, амбулаториялық кезеңде неврологиялық ауруларды диагностикалау мәселелерін зерттейтін клиникалық медицина саласы БМСК кезеңіндегі ересек жасындағы жүйке жүйесінің әртүрлі аурулары, сондай-ақ Қазақстан Республикасында амбулаторлық-емханалық неврологиялық қызметті ұйымдастыру негіздері
Несиелер - 10
-
Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
Пән теориялық білімді кеңейтуге және жетілдіруге, ересектер мен балалар жасындағы неврологиялық аурулардың заманауи бейнелеу диагностикасы саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән орталық және перифериялық жүйке жүйесін диагностикалау әдістерін зерттейді: рентгенографиялық зерттеулер, КТ, КТ ангиография, тамырлардың ультрадыбыстық зерттеулері, (тамырлардың УДДГ, дуплекстік және триплекстік сканирелеуі), МРТ, ПЭТ және т.б.
Несиелер - 8
-
Стационардағы неврология, балалардың
Стационардағы неврология, балалардың - жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы туралы мәліметтерді, практикада қолданылатын физикалық және қосымша (сәулелік, функционалдық, зертханалық) зерттеу әдістерін сипаттай отырып, жүйке ауруларының пропедевтикасы мен синдромологиясының негіздерін, эпидемиологияға, этиологияға, патогенезге, клиникаға, диагностикаға арналған жеке неврология мәселелерін қамтитын клиникалық медицина саласы, стационар сатысында балалардағы жүйке жүйесі ауруларының алдын алу және емдеу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында балалардағы стационарлық неврологиялық қызметті ұйымдастыру мәселелері
Несиелер - 30
-
Амбулаториялық-емханалық неврология, балалардың
Амбулаториялық-емханалық неврология, балалардың неврологиялық патологиясы бар балаларды диагностикалау және емдеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып зерттеледі: оны тағайындау, жоспарлау және ықтимал тәуекелдерді, емдеудің тиімділігін, терапияны жүргізу үшін нормативтік-құқықтық базаны пайдалану дағдыларын, пациентпен өзара іс-қимылды, құрамда жұмыс істеу үздіксіз кәсіби даму нысандарына қатысу, әріптестер үшін тәлімгер және педагог дағдылары, емхана жағдайындағы практикалық қызметтегі ғылыми талдау
Несиелер - 6
-
Неврологиядағы шұғыл жағдайлар және нейрореанимация
Пән невролог резиденттерінің диагностика, науқастарды басқарудың қазіргі заманғы стратегиясы, шұғыл көмек көрсету әдістері, инсультпен және ересектер мен балалар жасындағы басқа да шұғыл неврологиялық жағдайлармен ауыратын науқастарды оңалту және алдын алу мәселелеріндегі білімдерін халықаралық стандарттар мен дәлелді медицина қағидаларына сәйкес жетілдіруге және кеңейтуге бағытталған
Несиелер - 12
-
Нейрореабилитация
Нейрореабилитация - жедел неврологиялық аурулар мен жүйке жүйесінің жарақаттарының салдары бар науқастарда, сондай-ақ ересектер мен балалар жасындағы созылмалы неврологиялық аурулары бар науқастарда кешенді көпсалалы оңалту емінің принциптері мен әдістерін зерттейтін клиникалық медицина саласы
Несиелер - 6
-
Неврологиялық тәжірибедегі ауырсыну синдромдары
Пән жиі кездесетін неврологиялық ауырсыну синдромдарының этиологиялық, патофизиологиялық, клиникалық-диагностикалық және терапевтік аспектілері туралы заманауи идеяларды зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Инсультті диагностикалау, емдеу және алдын алудың заманауи аспектілері
Пән қазіргі заманғы зерттеу әдістерін, ауруханаға дейінгі, стационарлық және амбулаториялық кезеңдерде ОНМК бар науқастарды басқару стратегиясын, оңалту іс-шараларын, ми инсультінен болатын өлім-жітім мен мүгедектікті азайту мақсатында халықаралық стандарттар мен дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес бастапқы және қайталама профилактика әдістерін зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- ОН-5 диагностика, дифференциалды диагностика жүргізуге, өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсетуге, басқа топ мүшелерінің шешімін тыңдау қабілетін көрсете отырып, науқасты ауыр жағдайда басқарудың негізделген нұсқасын ұсынуға қабілетті
- ОН-2 науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның туыстарымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады
- ОН-3 шағымдар мен анамнезді жинау, объективті тексеру, манипуляциялар жүргізу, пациенттерге диагностикалық тексерулер мен терапияны жоспарлау кезінде мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормалары мен мәдени, әлеуметтік және мінез-құлық факторларының рөлін білуге қабілетті
- ОН-1 клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және медициналық көмектің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалай алады
- ОН-6 барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады
- РО-7 өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
- ОН-4 медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті
- ОН-8 IT технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды күнделікті жұмыста, презентацияларды әзірлеу кезінде, модуль/пән материалын өз бетінше зерделеу кезінде, сондай-ақ практикалық денсаулық сақтауда ҚМЖЖ-мен жұмыс істеу кезінде қолдануға қабілетті