Микроэкономика

  • Пәнді меңгерудің мақсаты – бағалау және талдау әдістемесі, сондай-ақ микроэкономикалық деңгейде нарықтық ортаның оқиғаларын болжау, экономиканың «шағын» субъектілерінің, мысалы, фирманың, фирманың, фирманың, кәсіпорынның, кәсіпорынның, шаруашылық жүргізуші субъектілерінің проблемалары туралы білімді қалыптастыру. жеке тұтынушы, тауарлар мен ресурстар нарығы; микроэкономикада жалпы қабылданған оңтайлылық пен тиімділік критерийлерін ескере отырып, әртүрлі басқару шешімдерін бағалау дағдылары; жеке нарықтардың тепе-теңдік күйлерін сипаттайтын стандартты теориялық модельдердің әртүрлі нарықтық жағдайларын сипаттауға негізделген дағдыларды қалыптастыру
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top