Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Маркетинг" білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг мамандарын маркетингтік және басқарушылық міндеттерді шешу саласындағы дербес қызметке кешенді дайындау, бизнес жүргізу үшін шығармашылық әлеуеті жоғары креативті ойлайтын мамандарды тәрбиелеу болып табылады
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы мәселелерді түсіндіру, экономикалық үдерістерді эконометриялық зерттеудің әдістері мен тәсілдерін интепретациялау, ұйымдарда және оның құрылымдық бөлімшелерінде бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Тиімді Академиялық хат үшін қажетті сыни ойлау дағдылары мен жазбаша дағдылары болуы.Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу, дипломдық жоба тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау әдістерін меңгеру
  • Брендингтің даму перспективасын және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтердің қалыптасу ерекшеліктерін болжау. Мерчандайзинг құралдары мен әдістерін, сауда залында сауда жабдықтары мен тауарларды орналастыру тәсілдерін түсіндіру, мерчендайзинг құралдарын қолдану. Электрондық сауданың қазіргі заманғы технологияларын, клиенттермен өзара іс-қимыл жасаудың виртуалды арналарының тиімділігін талдау және бағалау әдістерін қолдана білу, маркетингті басқару принциптерін, функцияларын ашу, маркетингті басқару процестерін түсіну.
  • Аралас әлеуметтік-бағытталған экономиканың түрлі деңгейлерінде шаруашылық жүргізу және шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді мінез-құлқының заңдарын түсіндіре білу, процестерді зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді қолдана білу, жиынтық сұраныс пен ұсыныстың, ЖІӨ мен ұлттық табыстың қалыптасу процестерін түсіндіру, экономикалық саясаттың өсу қарқынына, инфляцияға және жұмыссыздық деңгейіне, қаржы табиғатына, олардың қызмет ету ерекшеліктеріне, қоғамдық өндірістің тиімді дамуындағы категориялар механизмін түсіндіре алу
  • Халықаралық экономикалық құқықтық қатынастарға талдау жүргізу, құқықтық механизмдерге өз бетінше зерттеу жүргізе білу, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерін көрсету, ағылшын тілінде хатқа қойылатын негізгі талаптарды суреттеу, академиялық хат жазу дағдыларын және жазбаша коммуникация дағдыларын көрсету.
  • Сторнинг, трайвертайзинг, сенситивті маркетинг сияқты стандартты емес маркетинг құралдарын интерпретациялау, қолданбалы есептерді шешу үшін маркетингтің заманауи және жаңа құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру. Логистиканы пайдаланудан экономикалық тиімділікті есептеу дағдыларын меңгеру, халықаралық компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуының негізгі стратегиясын түсіндіру, шетелдік нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Әр түрлі маркетингтік стратегияларды қолдана білу, нарықтың тартымдылығын талдау және маркетинг стратегиясын таңдау
  • Маркетингтік зерттеулер нысандарын, міндеттерін түсіндіру, әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.Отандық және халықаралық компанияларда маркетингтік жоспарларды әзірлей білу, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын құру ерекшеліктерін қолдана білу. Қабаттардың, маскалардың, контурлар мен фигуралардың әсері мен орналасуын суреттеу, растрлық бейнелермен жұмыс істеу тәсілдерін көрсету. Әр түрлі сала мен қызмет саласындағы маркетинг ерекшеліктерін түсіндіру.
  • Сауда кәсіпорнының экономикалық көрсеткіштерін талдау, сауда кәсіпорнының тауар айналымына әсер ететін факторларды бағалау дағдыларын меңгеру. Бөлшек сауда әдістерін, сауда-технологиялық процестерді ұйымдастырудың негізгі принциптерін, бағаларды анықтаудың әдіснамалық тәсілдерін, әлемдік тауар нарықтарында баға белгілеу үрдістерін түсіндіру. Сату технологиясын, баға белгілеудің шетелдік тәжірибесін пайдалана білу
  • Өндірістік кәсіпорындардың ассортименттік, баға, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктерін түсіндіру, маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын, жарнамалық қызметті ұйымдастыру және жарнамалық науқандарды өткізу әдістерін қолдану, туристік кәсіпорынның маркетинг ортасының факторларын анықтау, туристік қызмет көрсету нарығында практикалық жұмыс әдістерін қолдану, әртүрлі әлеуметтік платформалар арқылы тауарларды Жылжыта білу, SMM құралдарын пайдалана білу, кедендік қызмет көрсету саласында маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану.
  • Тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, құқық саласын, құқықтың базалық салаларының пәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін Негізгі заң ретіндегі маңызын, мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру, шешімдер қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістерін меңгеру.
  • Кәсіпорынның қызмет көрсету саласындағы маркетингтік саясатын әзірлеу ерекшелігін, қызмет көрсету процесін түсіндіре білу, ғаламдық Интернет желісінде тиімді маркетингтік қызмет үшін қажетті деректерді талдау және интерпретациялау. Тауардың, саланың, кәсіпорынның, аймақтың және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалау, қазақстандық фирмалардың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау, векторлық кестені пайдалану жолымен Adobe Illustrator графикалық редакторын қолдану, бағдарламалық интерфейсті теңшеу, күрделі формадағы нысандарды сурет салу үшін логикалық операциялар дағдыларын меңгеру.
  • Тәжірибеде менеджмент құралдарын, атап айтқанда ситуациялық және жүйелік ойлауды қолдану дағдыларын меңгеру, тиімді басқару шешімдерін әзірлей білу, тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан принциптерді, әдістерді, құралдарды, кәсіпкерліктің мәні мен функцияларын, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандарын, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлін интерпретациялау
  • Салада және кәсіби қызметте барабар кәсіби қарым-қатынас дағдылары болуы, ағылшын тілінде лингвистикалық, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктері болуы, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеруі, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеруі, әртүрлі коммуникативті салаларда ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруі. және іскерлік салалар мен жағдайларды байланыстыру.
  • Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтау. Сатып алушылардың тұтынушылық талғамдарын қалыптастыру, сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, PR құралдарын, презентацияларды, "дөңгелек үстелдерді", баспасөз конференцияларын практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру. Отандық фирмаларда маркетингтік қызметті ұйымдастыруды, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізуді, трейд-маркетинг құралдарын: POS материалдарды, мотивациялық акцияларды, клиенттік базаны ұлғайту бойынша акцияларды пайдалануды білу.
Top