Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингті басқару
-
Маркетингті басқарудың мәні зерттеледі, маркетингті басқару субъектісі мен объектісін, принциптерді, маркетингті басқару фукнцияларын, маркетинг кешенін бақылау мен есепке алудың маңызды құралдарының мазмұнын қарастырады: тауар, баға, бөлу, жылжыту, паблик рилейшнз. Маркетингті басқарудың технологиясы, мақсаттары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады. Маркетингті басқару процесін түсінуге ықпал етеді. Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық құрылымын түсіндіреді.
-
Образовательная программа 6B04108 Маркетинг
-
ВУЗ Esil University
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2