Фирманың маркетингтік қызметі

  • Фирманың маркетингтік қызметінің мазмұны, отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастыру, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізу, фирманың ұйымдық құрылымын бағалау мәселелері қарастырылады. Нарықты зерттеу әдістері, сатып алу тәртібін зерттеу әдістері, сыйымдылығын зерттеу әдістері, нарықтың фирмалық құрылымын талдау оқытылады. Фирманың шаруашылық және қаржылық қызметіне, өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне, тауар ассортиментіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top