Маркетингтік коммуникациялар

  • Маркетингтік коммуникациялардың теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары, жарнамалық қызметті ұйымдастыру және жарнамалық науқандарды өткізу әдістері зерттеледі. Жарнаманы жоспарлау мен бақылауды жүзеге асырудың ерекшеліктері ашылады. Әр түрлі салалардағы Маркетингтік коммуникациялардың ерекшелігі қарастырылады, жаңа коммуникациялық технологиялар, корпоративтік деңгейдегі стратегиялық коммуникациялық шешімдер түсіндіріледі
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top