Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі

  • Курс болашақ мұғалімдерге оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін қажет және ғылыми-жаратылыстану білімінің мақсаттары мен мазмұны, бастауыш және орта мектептерде «Жаратылыстану» пәнін оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандары туралы ақпаратты қамтиды, мақсатқа жетудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады, оқушыға бағдарланған оқыту үдерісінде қоршаған әлемге құндылық қатынасын қалыптастыру идеяларын ашады. Болашақ мұғалімдердің оқу іс-әрекетін белсендіру мен қарқындатуға негізделген заманауи технологиялар мен әдістер, педагогикалық диагностика, оқу үдерісінде жоспарлау, бағалау және рефлексия болашақ мұғалімдерге мектеп оқушыларының функционалдық дамуын басқару дағдыларын меңгеруге және тиімді олармен әрекеттесу жүйесін құруға мүмкіндік береді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● бастауыш және орта мектеп үшін қолайлы педагогикалық технологиялардың таңдауын жүргізеді; ● қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етеді, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандырады, олардың шығу тегіне, қабілеттері мен сипатына қарамастан, олардың дамуына ықпал ететін мақсаттар қояды, оларға жетудің педагогикалық жолдарын үнемі іздестіреді; ● сабақты жоспарлайды, өткізеді, олардың тиімділігін талдайды; ● зертханалық эксперименттерді, тәжірибелерді, жобалық-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды, жүргізеді; ● пәнаралық байланысты аша отырып, негізгі материалды түсіндіреді; ● ақпаратты беру тәсілдеріне қарай оны құрылымдайды; ● оқыту мен оқу үшін АКТ-ны таңдау және белсенді пайдалану жолын бағдарлайды; ● бақылаудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдана отырып, оқушылардың білімін әділ бағалайды; ● нәтиже сапасы мен оқу үдерісінің мазмұнын бағалау мониторингінде қолданылатын педагогикалық диагностиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолданады; ● мектептегі оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен қарым-қатынас желісін құрады.
  • Образовательная программа 6B01512 Жаратылыстану (IP)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top