Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу

  • Курс болашақ мұғалімдерге физикалық, химиялық, биологиялық білімдерін жүйелеу үшін қажет және ғылыми білімнің құрылымы, оның деңгейлері, нысандары мен әдістері туралы заманауи ақпаратты, қоғамның практикалық қажеттіліктерін ескере отырып, оның даму заңдылықтары мен басымдылығын талдауды қамтиды. Жаратылыстану пәндерінің циклі үшін жалпы жүйенің, заңдылықтар, ұғымдар, теориялардың өзара байланысын терең түсіну, сабақтас пәндердің мазмұнын өз пәнін оқуға жүйелі түрде енгізу, олардың өзара келісімділігі болашаққа мұғалім мектептегі пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдарын табуға дайындығын қалыптастырады. Іргелі ұғымдарды әдістемелік талдауды жүзеге асыру, ғылыми білімдер жүйесін анықтау, тірі материяның ұйымдасу қағидаларын көрсететін үлгілерді құру, «табиғат-адам-қоғам» қатынасын анықтау, пәнаралық мазмұн мәселелерін шешу, пәнаралық жобалар бойынша жұмыс және оларды қорғау студенттердің ғылыми көзқарасын жүйелі әдістемелік қалыптастыруда практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● ғылыми-жаратылыстану ақпаратымен жұмыс істейді, іздеу әдістерін біледі; ● мағыналық негізді ажыратады және ақпараттың сенімділігін бағалайды; ● гипотезаларды ұсынып, оларды тексеру жолдарын ұсынады; ● жаратылыстану ғылымдары саласындағы тәжірибелік мәліметтер негізінде қорытындылар жасайды; ● жаратылыстану ғылымдарының қолданбалы мәнін түсіндіреді және осы саладағы ең маңызды жетістіктерді талқылайды; ● табиғи объектілер мен құбылыстар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды ашады; ● пәнаралық білімді жүйелейді және жалпылайды, оны технологияның дамуымен және ғылымның жаңа жетістіктерімен байланыстырады; ● ғылыми-жаратылыстану циклі пәндерінің құрылымдық-логикалық схемаларын құрастырады; ● материалдық дүниенің заттары мен құбылыстарын үлгілейді.
  • Образовательная программа 6B01512 Жаратылыстану (IP)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top