Өндірістік маркетинг

  • Студенттер сегменттеу, мақсатты және позициялау, тұтынушы мінез-құлқының әсері, фирманың өнім стратегиясы және жаңа өнеркәсіптік өнім үшін нарықты қалыптастыру, баға стратегиясы және өнеркәсіптік дистрибуция мәселелерін ескере отырып, өнеркәсіптік маркетинг саласындағы маркетингтік зерттеу дағдыларын игереді. Өнеркәсіптік сатуды басқару, сондай-ақ өнеркәсіптік маркетингті жоспарлау бойынша шешімдерді әзірлеу дағдыларын дамытады. Оны оқытудың кейс технологиялары және әзірленген критерийлерге сәйкес орындалған жұмыстарды ауызша бағалау әдістері қолданылады
  • Образовательная программа 6B04104 Әлемдік экономика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top