Стратегиялық маркетинг және менеджмент

  • Мақсаты: магистранттарда Стратегиялық маркетинг пен менеджмент, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы базалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мамандарға дағдарыс жағдайында маркетинг пен менеджменттің теориясы мен практикасын, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді өндіру саласындағы маркетингтік және басқарушылық қызметтің нақты бағыттары мен технологияларын беру. Қысқаша мазмұны: стратегиялық маркетинг пен менеджменттің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Ол маркетингтік ортаны, процесті және нарықты сегменттеу стратегиясын сипаттайды. Ол өнім саясатының, бағасының, сатылымының және айланысының түрлерін, элементтерін және критерийлерін егжей-тегжейлі сипаттайды. Басқару мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Менеджмент функциялары туралы білімді қалыптастырады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің рөлін, өшбасшылық пен ықпалдың маңыздылығын негіздейді. Қақтығыстарды басқару процесінің ерекшеліктерін және белгісіздік жағдайындағы өзгерістерді түсіндіреді. Басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 7M04110 Экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top