7M04110 Экономика в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты экономика саласында ғылыми-педагогикалық жоғары білімі бар, кәсіби қызмет жағдайларына тиімді бейімделе алатын, экономиканың ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметімен үйлесімді айналысатын, экономиканы дамыту бойынша қазіргі заманғы инновациялық бағыттарды талдайтын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: Қоғамның заңдарын зерттеу және түсіну; мотивацияның негізгі ұғымдарын, басқарушылық мәселелерді шешуге көшбасшылық пен билікті қолдану, оқытудың әдістері мен әдістерін игеру, кәсіби білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру. Педагогикалық коммуникативтік қарым-қатынастың негізгі түрлерінің болуы. Ойлау мәдениетін меңгеру, ақпарат жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат пен жетістіктерді белгілеу, жеке күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалау. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: - педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; - жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және болон процесі; - Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; -жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі;-жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); -жоғары білім беру мазмұны т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: білім алушылардың білім алуы, ғылыми танымның философиялық-әдіснамалық мәдениеті негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы туралы түсініктерді қамтитын дағдыларды дамыту. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: жоғарғы оқу орындарында оқытылатын тарихи философиялық және жалпы теориялық пәндерді қорытындылайды білімінің жаңа бағыттарының қалыптасуы мен дамуы туралы пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Интеграцияланған құрылым экономикасы
Мақсаты: жүйеленген білімді меңгеруі және халықаралық экономика саласындағы тәжірибелік мәселелерді талдауға машықтануы. Халықаралық экономиканың даму заңдылықтарын пайымдау әдістерін меңгеру, халықаралық экономика қатынастарының ролін және мәнін түсіну, қорытынды жасай білу. Қысқаша мазмұны: Елдер арасындағы экономикалық іс-қимыл әрекет үдерісі, шаруашылық механизмді жақындатуды қарастыратын, мемлекет арасындағы келісімге келу. Экономикалық интеграция процеске қатысушы елдердің өндірісі мен капиталын интернационалдандыруды жеделдетуге жағдай жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: Шет тілін меңгеру деңгейін, шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әр түрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тілінде ресурстарды пайдалана отырып когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін шет тілін меңгеру деңгейін, шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру. Магистранттарға кәсіби (өндірістік және ғылыми) қызмет барысында, сондай-ақ өзі бетімен білім алуда шетел тілін пайдалануға мүмкіндік тудыратын деңгейдегі коммуникативтік құзыреттілікті игерту. Пән мазмұнында келесі мәселелер қамтылады: грамматика (герундий, есімше, сөзжасам) терминология; ақпараттық технологиялар саласындағы төңкерістер (АҚ саласындағы жақындағы зертемелер, ашылымдар, АҚ-ның болашақтағы бағыттары); мәдениаралық қарым-қатынастар; кәсіби-іскери пікір алмасулар; шешендік өнер және көпшілік алдындағы сөз және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фирманың экономикалық қауіпсіздігі
Мақсаты: фирманың экономикалық қауіпсіздігінің мəні мен мазмұны туралы фундаменталды ұсыныстар қалыптастыру жəне фирма қызметінің негізгі бағыттарының экономикалық қауіпсіздігін қамту механизмі мен оларды құрайтын білім жүйесін бекіту мақсатын алға қояды. Қысқаша мазмұны: Қазіргі нарықтық экономика жағдайында кез-келген фирмалар бәсекелестікке қабілетті болу қажет. Нарық жағдайында экономикалық дағдарысқа қарсы қауіпсіздік жүйесін орнату маңызды болып табылады. Онда экономиканың нақты секторының экономикалық қауіпсіздігін қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ бәсекеге қабілетті өнім өндіру мақсатында кәсіпорындар мен ұйымдардың түрлі ресурстарын ұйымдастыру мен пайдалану процесінде экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің экономикалық тетіктері зерделенеді. Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың ұлттық экономиканы ұйымдастыру және кәсіпорынның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздері мен механизмдерін оқып үйрену болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам ресурстарын басқару
Мақсаты: еңбек нарығында әрекет ету заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, тетіктерін терең игеру және алған білімдерін практикада қолдана білу. Сондай-ақ, жұмыс күшіне әсер ететін факторлармен, адами капиталға инвестициялау ерекшеліктерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: қазіргі еңбек нарығының экономикасы жағдайында жаңа әлеуметтік-еңбек қатынастары туралы нақты түсінік қалыптастыру, нарықты қалыптастыру, оларды дамыту стратегиясы бойынша басқарушылық шешімдер қабылдауға үйрету. Қазіргі еңбек экономикасының жай-күйін бағалай білу, оны дамыту стратегиясы бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау магистранттарды даярлаудағы кәсіби қажеттіліктер болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын қызметін экономикалық диагностикалау
Мақсаты: магистранттардың инвестициялық қызмет және инвестицияларды қаржыландыру тетігі, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және бизнесті жүргізудің заманауи нысандары мен әдістерін дамыту саласында жан-жақты білім алуы. Қысқаша мазмұны: Кәсіпорынның инвестициялық қызметінің сипаттамаларын зерттеу. Инвестициялық ресурстарды іздеу, инвестициялаудың тиімді объектілерін таңдау, инвестициялық бағдарламаны қалыптастыру және іске асыруды қамтамасыз ету процесін қалыптастырады. Ол инвестициялық қызметтің ерекшелігін және шығындардың ұзақ мерзімді сипатын қарастырады. Инвестициялық ресурстардың шығындарын және инвестициялық пайданы қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті ғылыми әдебиеттерді, бизнес негіздерін, іскерлік қарым - қатынас негіздерін, кәсіпкерлік этикеті мен этикасын, персоналмен жұмыс істеу дағдылары мен тәсілдерін зерделеу, нарық жағдайында өндірістік-шаруашылық және қаржылық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамыту. Қысқаша мазмұны: басқару мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Менеджмент функциялары туралы білімді қалыптастырады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің рөлін, көшбасшылық пен ықпалдың маңыздылығын негіздейді. Қақтығыстарды басқару процесінің ерекшеліктерін және белгісіздік жағдайындағы өзгерістерді түсіндіреді. Басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компания қызметін стратегиялық талдау және бағалау
Мақсаты: сыртқы басқаруды стратегиялық есепке алу операцияларын, шығындарды, кірістер мен нәтижелерді стратегиялық есепке алуды зерделеу, бәсекелестер туралы толық және сенімді ақпарат алу, компания таңдаған стратегиялық позиция мен жоспарланған басқару есебін пайдалану арасындағы байланыстарды анықтау, шығындар көлемін азайту жолдарын іздеу. Қысқаша мазмұны: Стратегиялық талдау әдістерін зерттеу және кәсіпорынның қазіргі тәжірибесінде стратегиялық менеджмент құралдарын қолдануға үйрету. Нарықтық факторлар мен салалық тенденцияларды талдау негізінде кәсіпорынның жай-күйі мен стратегиялық даму мүмкіндіктерін зерттеудің әдістері мен құралдары туралы кешенді идеяны қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтердің бәсекелестігінің теориясы мен практикасы
Мақсаты: бәсекелестік орта өндірісінің тиімділігін арттыру кезінде артықшылықтар алуға, ұзақ мерзімді пайда алуға, кәсіпорынның тұрақты қаржылық жағдайын және оның ұзақ уақытқа қатысты бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған нарық жағдайларын зерттеу. Қысқаша мазмұны: Қазіргі заманғы кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін жоғары деңгейде ұстау олардың қызметінің табысы мен тұрақтылығының кепілі болып табылады. Нарықтық қатынастар жағдайында бәсекелестіктің өсуі ұйымдардың өздерінің экономикалық ұстанымдарын жақсарту үшін тұрақты күресуді болжайды, сондықтан тауарлар мен қызметтерді өндірушілер алдында кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару міндеттері туындайды. Бәсекеге қабілеттілікті басқару-қызметтің барлық салаларында бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыруға әкелетін нарық жағдайында оның бәсекелестік позицияларын қалыптастыруға және нығайтуға ықпал ететін кәсіпорынның бизнес-процестеріне мақсатты ықпал етудің үздіксіз процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Микро-макро экономикалық талдау
Мақсаты: магистранттардың теориялық білімдерін игеру және практикалық микро және макроэкономикалық мәселелерді талдау дағдыларын игеру Қысқаша мазмұны: Магистранттардың теориялық білімдерін меңгеру және практикалық микро - және макроэкономикалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгеру. Болашақ мамандарға микро және макродеңгейде болып жатқан оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды кәсіби және сауатты талдауға мүмкіндік береді. Микро - және макроэкономикалық талдауды зерделеу қажеттілігі экономиканың үй шаруашылықтары, фирмалар, салалар, жалпы ел деңгейінде жұмыс істеу тетігін, сондай-ақ жүргізіліп жатқан мемлекеттік саясаттың салдарын түсінудің маңыздылығына негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығындар есебі және оларды басқару
Мақсаты: ұйымдағы шығындарды есепке алу мен басқарудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша білім алушыларды даярлаудың қажетті деңгейін, дұрыс басқару шешімдерін қабылдау үшін мүмкіндік жасауға бағытталған оны жүргізу нысандары мен әдістерін қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: есепте шығындарды көрсету мақсатқа жету құралы ретінде әрекет ететін түпкілікті өнім емес. Қазақстандық тәжірибеде шығындар динамикасы туралы айту әдетке айналғанына қарамастан, "шығындар әрекеті" термині осы немесе басқа шығындардың қарқынды ғана емес, мүмкін болатын тұрақты, қалыпты жағдайын көрсететін өте ауқымды ұғым болып табылады. Шешім қабылдау үшін іскерлік белсенділік пен өндірістік қызмет деңгейіне байланысты "шығындар әрекеті" қалай өзгеретінін көрсету өте маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
Мақсаты: қазіргі жағдайда кәсіпорындар мен ұйымдарда инновациялық және инвестициялық қызметте бизнес-жоспарлау үрдістері туралы кешенді түсінік қалыптастыру және бұл қызметтің жеке аспектілері бойынша тиімді шешімдерді жасау үшін тәжірибелік машықты алу. Қысқаша мазмұны: Инновациялық жобаның бизнес-жоспары-кәсіпорын қол жеткізуі тиіс көрсеткіштерді белгілейтін инновациялық жобаны іске асыру бойынша белгілі бір кезеңге арналған кәсіпкерлік қызметтің егжей-тегжейлі жоспары. Бизнес-жоспарды дайындаудың негізгі мақсаты-инновациялық жобаны орындау үшін қажетті инвестицияларды тарту. Сондай-ақ бизнес-жоспарды әзірлеудің мақсаты нарықтың қажеттіліктеріне және оның өндірістік ресурстарына сәйкес таңдалған инновациялық жобаны іске асыру бойынша компанияның қаржылық, өндірістік және өткізу қызметін жоспарлау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: Басқару мен басқару психологиясының теориясы мен практикасының эволюциясы және қалыптасу мәселелерін білу, ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің психологиялық аспектілерін меңгеру, ұйымдағы кадрларды басқарудың психологиялық аспектілері, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, менеджмент процесін келісу, маркетингтік зерттеулер, басқарудағы қоғамдық қатынастар. Кәсіби қарым-қатынасты және корпоративтік басқаруды көрсету. Басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пән мазмұнында келесі мәселелер қамтылады: заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
Жобаларды басқару саласында заманауи теориялық білімнің қажетті көлемін алады және жобаларды басқарудың соңғы практикалық әдістерін игереді. Жобаны басқару жобаны бастау, жоспарлау, орындауды ұйымдастыру, бақылау және аяқтау процестерінің жиынтығын қамтитыны анық. Магистрант жобаны басқарудың халықаралық стандарттарымен танысу арқылы жобалық менеджменттің негізгі түсініктерін қалыптастырады, онда жобаларды басқару процестері туралы жүйелі түсінік алады, онда ол жобаларды басқару бойынша зерттеулер жүргізу үшін құралдар мен әдістерді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аграрлық сектор экономикасы
Мақсаты-магистранттарға ұтымды басқару шешімдерін қабылдау үшін аграрлық сектордың экономикасы мен менеджментінің теориялық және практикалық негіздерін беру. Пәннің міндеті-магистранттарды нарықтық экономика жағдайында аграрлық секторда жұмысқа дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Операциялық тәуекелдерді басқару
Мақсаты: пәнді оқытудың мақсаты нарықтық экономиканы зерттеу, экономикалық құбылыстарды, бәсекеге қабілетті компаниялар туралы нақты және нақты деректерді болжау, бизнес саласындағы шығындар көлемін азайту болып табылады. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік тәуекелдің ықтимал сипаттамалары кәсіпкерлік тәуекелдердің пайда болуына әсер ететін факторлар кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару схемасы кәсіпкерлік тәуекелдердің түрлері кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару кезінде "тәуекелдер деректері" құралын пайдалану кәсіпкерлік тәуекелдерді есептеу және бағалау әдістері кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және сәйкестендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық сауда
Пәнді оқытудың мақсаты Халықаралық сауда" пәнін (модулін) меңгерудің мақсаты магистранттарда тауарлар мен қызметтердің қазіргі заманғы халықаралық саудасы туралы біртұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, сыртқы сауда операцияларын жүзеге асыру және оларды келісім-шарттық ресімдеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгерудің міндеттері - тауарлар мен қызметтердің халықаралық саудасы және оның ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; - мемлекеттің сыртқы сауда саясатының ерекшеліктерін зерделеу; - халықаралық сауда ұйымдарының құрылымын, функцияларын және ерекшеліктерін зерттеу; - магистранттарда Халықаралық келісім-шарттар туралы білім қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аймақтың сыртқы байланыстарын дамытуға жаһандану процестердің әсері
Қазіргі трансөңірлік процестердің қазіргі әлемдік саяси процестерге әсер ету факторларын зерттейді. Ол теориялық тәжірибені, сондай-ақ трансөңірлік топтардың жұмыс істеуінің логикасы мен эмпирикасын талдайды, қазіргі әлемнің жаһандық тренді ретінде және сыртқы саясаттың құралы ретінде трансөңірлікке тән белгілерді анықтайды. Трансрегионализм құбылысын теориялық зерттеудің қолданыстағы базасын жүйелейді және оны құбылысты тұжырымдамалау мақсатында сыни тұрғыдан талдайды; Қазіргі халықаралық қатынастар жүйесінде трансрегионализмнің түрлері туралы түсінік қалыптастырады; Трансөңірлік құрамдас бөліктің халықаралық-саяси процестерге функционалдық ықпалының әлеуетін тұтастай алғанда трансөңіршілдік пен әлемдік саясаттың негізгі трендтерінің арақатынасын айқындау арқылы зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандану контекстіндегі инновациялық экономика
Жаһандану жағдайында ұйымның жаһандық инновациялық дамуы мен инновациялық қызметінің заңдылықтарын талдаудың негіздері мен практикалық дағдыларын меңгереді. Жаһандану жағдайындағы инновациялық процестерді талдау үшін пайдаланылатын техникалық-экономикалық көрсеткіштер жүйесінің, венчурлік қаржыландыру процестерін талдаудың талаптарын іске асыруды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компанияны басқарудағы ақпараттық технологиялар
Мақсаты - шешімдерді қабылдау жүйесін басқару мен ұйымдастырудың функционалдық міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану және қызмет ету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды өлтіруші маман - менеджерлерді қалыптастыру. Ақпараттық ресурстармен және бағдарламалық кешендермен практикалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; Экономика және басқару саласында ақпаратты алу, өңдеу және беру үшін ақпараттық технологияларды қолдана білу; Қарапайым экономикалық модельдерді стандартты кеңсе құралдарымен жүзеге асыра білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнесті модельдеу және басқару
Мақсаты-болашақ мамандардың ұйымдастыру бойынша құзыреттілігін қалыптастыру, қазіргі заманғы бизнесті модельдеу және басқару практикалық материал. Бизнесті заманауи ретінде ұйымдастырудың принциптерін, тәсілдері мен әдістерін зерттеу ғылым, сыртқы орта контекстіндегі қазіргі ұйымның мәні; Нақты белгілі бір мақсаттар қоя білу; экономикалық, әлеуметтік кәсіпкерлік қызметті дамыту үшін қажетті құқықтық жағдайлар. Бизнестің ұйымдық құрылымдары, орны және мәселелері туралы түсінікке ие болу индустриалды дамыған елдердің экономикасындағы шағын және орта кәсіпкерлік қызметті, экономикалық ақпараттық бизнес жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық экономика
Мақсаты: магистранттарда қоғам мен экономиканың аумақтық ұйымдастырылуы, өңірлік экономикалық жүйелердің ерекшеліктері, өңірлік мамандану қағидаттары мен экономиканың күрделілігі, өңірлік экономикалық саясаттың объектілері мен құралдары, қазіргі жағдайда өңірдің экономикалық дамуын басқару әдістері туралы берік білім қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ол ел өңірлерінің экономикалық кешенінің жұмыс істеуінің экономикалық тетігін, репродуктивті процестерді, өңірлік саясатты жүргізу, экономикалық және әлеуметтік дамудың өңірлік бағдарламаларын қалыптастыру мәселелерін ашады. Негізгі статистикалық көрсеткіштер негізінде өңірдің әлеуметтік-экономикалық жағдайын бағалау, оның дамуының маңызды проблемаларын айқындау дағдыларын қалыптастырады. Өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын диагностикалаудың технологиялары мен әдістерін игеру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновацияларды басқару
Мақсаты: кіріс алу, меншікті капиталды ұлғайту, елдің материалдық байлығын және материалдық емес сипаттағы қоғамдық құндылықтарды арттыру үшін шаруашылық жүргізуші субъектілер салған инвестициялық қаражаттың жұмсалу барысын басқаруды, бақылауды үйрету қысқаша мазмұны: инвестицияларды дұрыс басқара білу, әрине, кәсіпорынның экономикалық тиімділігіне, қаржылық тұрақтылығына, оның өз бизнесі саласындағы өміршеңдігіне айтарлықтай әсер етеді. Сондықтан инвестициялық қызметті басқару кәсіпорындағы қаржылық менеджменттің маңызды және жауапты міндеттерінің бірі болып табылады. Деректер бойынша, осы саланың кәсіпорындарына инвестиция салудың тиімділігі мен болашағы туралы тұжырымдар жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі институционалдық экономика
Қазіргі заманғы экономикалық ойлауды жəне оған сəйкес келетін тəртіп негіздерін қалыптастырады. Кіріс алу, меншікті капиталды ұлғайту, елдің материалдық байлығын және материалдық емес сипаттағы қоғамдық құндылықтарды арттыру үшін шаруашылық жүргізуші субъектілер салған инвестициялық қаражаттың жұмсалу барысын басқаруды, бақылауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару
Стартаптардан бастап әлемдік алпауыттарға дейінгі кез-келген масштабтағы компаниялардың табысты бизнес – модельдерін құру үшін цифрлық орта мен цифрлық трансформация процестерінің жай-күйін зерттейді. Компаниялардың қаржылық көрсеткіштерінің өсуі жүздеген пайызды құрайтын электрондық бизнес және электрондық коммерция нарықтарының дамуын талдайды, мұнда ең қымбат стартаптар мен венчурлық индустрияның ең үлкен мәмілелерін байқауға болады. Цифрлық экономика көшбасшыларының үздік тәжірибелерін, компаниялар мен бизнес-модельдердің цифрлық трансформациясының зерттеулері мен жағдайларын зерттейді. Бизнесті және жобалық топты басқарудың заманауи тұжырымдамаларын қарастырады; жобаларды басқарудың икемді әдістемелері, дизайн-ойлау; электрондық коммерция жобаларын басқарудың технологиялық және инфрақұрылымдық базасын (цифрлық платформалар мен маркетплейстер, интернет-дүкенді әзірлеу) жинайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық маркетинг және менеджмент
Мақсаты: магистранттарда Стратегиялық маркетинг пен менеджмент, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы базалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мамандарға дағдарыс жағдайында маркетинг пен менеджменттің теориясы мен практикасын, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді өндіру саласындағы маркетингтік және басқарушылық қызметтің нақты бағыттары мен технологияларын беру. Қысқаша мазмұны: стратегиялық маркетинг пен менеджменттің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Ол маркетингтік ортаны, процесті және нарықты сегменттеу стратегиясын сипаттайды. Ол өнім саясатының, бағасының, сатылымының және айланысының түрлерін, элементтерін және критерийлерін егжей-тегжейлі сипаттайды. Басқару мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Менеджмент функциялары туралы білімді қалыптастырады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің рөлін, өшбасшылық пен ықпалдың маңыздылығын негіздейді. Қақтығыстарды басқару процесінің ерекшеліктерін және белгісіздік жағдайындағы өзгерістерді түсіндіреді. Басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлы экономика негізінде салаларды әртараптандыру
Экономиканы цифрландырудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, цифрлық экономиканың "орталықтарын" құрудың тұжырымдамалық негіздерін, цифрлық платформаларды дамытудың әлемдік тәжірибесін және ақылды қалаларды қалыптастыру арқылы өңірлердің экономикасын мамандандыру ерекшеліктерін зерделейді. Цифрландыру жағдайында өңірлік экономиканы дамыту, оның ішінде цифрлық экономиканы дамыту және Қазақстанда және шетелде Индустрия 4.0 тұжырымдамасын енгізу, цифрлық хабтарды қалыптастыру және дамыту, "Ақылды мамандандыру" және барлық салаларды цифрландыру негізінде Қазақстан өңірлерін қайта құру бағыттарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнес
Мақсаты: бұл халықаралық бизнестің заңдылықтарын зерттеу, оған қатысатын фирмалардың артықшылықтарын, оның операциялары елдің экономикалық дамуына және оның әлемдік экономикадағы жағдайына қалай әсер ететінін анықтау. Курс магистранттарды шетелдегі нарықтық экономикада табысты шаруашылық жүргізу мысалдарымен таныстырады, қазақстандық бизнес-шындыққа қатысты оң халықаралық тәжірибені пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік береді. Қысқаша мазмұны: Халықаралық бизнестің заңдылықтарын зерттеу, оған қатысушы фирмалар бар артықшылықтарды анықтау, оның операциялары елдің экономикалық дамуына және оның әлемдік экономикадағы жағдайына әсер етеді. Ол екі немесе одан да көп ел арасындағы тауарлар мен қызметтердің трансшекаралық мәмілелерін қамтиды. Экономикалық ресурстар операциялары қаржы, банк ісі, сақтандыру, Құрылыс сияқты материалдық тауарлар мен қызметтерді халықаралық өндіру мақсатында капиталды, дағдыларды және адамды қамтиды. Халықаралық бизнес жаһандану ретінде белгілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономикадағы ақпараттық ресурстар мен технологиялар
Экономикадағы процестер мен құбылыстарды компьютер арқылы модельдеуді жүзеге асырудың бағыттары, міндеттері, шешімдері мен құралдары туралы кеңейтілген түсініктерін қалыптастырады. Материалдық игіліктерді өндіру, бөлу және тұтынудың құжаттарын дайындау бөлігінде табысты кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті экономикалық міндеттерді шешудің ақпараттық ресурстары мен технологияларын, компьютерлік құралдарды пайдалану саласында озық білім мен дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасыл экономика
"Жасыл" экономиканы құру және жұмыс істеу негіздерін, сондай-ақ бизнестегі басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу әдістерін және "Жасыл" экономика қағидаттары негізінде оларды таңдауды негіздеу тәсілдерін зерттейді. Қазіргі әлемдегі "жасыл" экономиканы түсіну, халықаралық-құқықтық реттеудің ерекшеліктері, Қазақстан Республикасында "Жасыл" экономиканы құру және оның жұмыс істеу негіздері, оның экономика салаларын дамыту аспектісіндегі мазмұны туралы кешенді білімді игереді, сондай – ақ "Жасыл" экономика саласында-тұрақты даму негіздері іскерлігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек нарығы және экономика салалары үшін кадрлық әлеуетті дайындау
Қазіргі жағдайда оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін еңбек нарығындағы факторлар мен заңдылықтар туралы қолданыстағы теориялық идеяларды зерттейді. Жаһандану жағдайында өңірлік және халықаралық еңбек нарықтарында құзыреттерді игеру және бәсекелестікті күшейту. Салалар мен фирмалардың кадрлық әлеуетін, ішкі және халықаралық еңбек нарығында тиімді мансап құруға мүмкіндік беретін дағдыларды өтеу және қалыптастыру мәселелері бойынша білім беру кешенін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық еңбек нарығы
Халықаралық еңбек нарығының даму үрдістерін және жұмыс күшінің заңды экспорт-импортының бірыңғай жүйесін қалыптастыруды зерделейді. Еңбек әлеуетін және тиімді пайдалануды талдау саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін білім, білік, дағдылар кешенін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік стратегиялар
Бизнес-стратегиялардың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік стратегияны ұйымдастыру процесін зерттеуді және оның тиімділігін бағалауды және бизнес-стратегияларды дамытуды мемлекеттік қолдаудың аспектілерін қалыптастырады. Магистрант кәсіпкерлік стратегияларды басқару теориясының ерекшеліктерін, талдау мақсаттары мен әдістерін, әр деңгейдегі бәсекелестік артықшылықтарды, әртараптандыру мен жоспарлауды, сондай-ақ корпоративтік басқарудың стратегиялық негіздерін есепке алуды зерттейді. Кәсіпорын қызметінің стратегиялық бағыттарын айқындайды және маңызды бәсекелестік және корпоративтік стратегияларға ерекше назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудің ғылыми-педагогикалық саласында ғылыми және әдістемелік білімді, оқытудың прогрессивті инновациялық технологияларын қолдану арқылы университетте немесе институттарда оқу-тәрбие процесін жүргізе білуді меңгеру.
- Ғылыми зерттеулер әдіснамасын, экономика саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалауды қолдану.
- Микро және макроэкономикалық талдауда бақылау әдісін жүргізу, өндірушілер мен тұтынушылардың, сатып алушылар мен сатушылардың мінез-құлқына мониторинг жүргізу, қызмет пен мінез-құлықтың заңдылығын анықтайтын факторларды анықтау; кәсіпорынның экономикалық тиімділігін, қаржылық тұрақтылығын қалыптастыру және инвестицияларды сауатты басқару есебінен күрделі салымдардың неғұрлым тиімді нұсқаларын жүзеге асыру; мемлекеттік және аймақтық мүдделердің бірлігін біріктіретін аймақтардың тұрақты экономикалық өсу мүмкіндіктерін құру негізінде бүкіл республиканың экономикалық әл-ауқатын қалыптастыру; институционалдық экономика саласында – экономикалық шешімдерді бағдарлау және қабылдау, олардың жалпы тиімділігі және шаруашылық қызметті меңгеру; кәсіпорынның қызметін жан-жақты талдау, қалыпты жағдайдан ауытқуларды дер кезінде диагностикалау және уақтылы шаралар қабылдау.
- Экономика саласындағы негізгі мәселелер мен міндеттерді жеке бағалай отырып, экономика ғылымындағы неғұрлым тиімді бағыттарды ашып, әлемде және Қазақстанда экономиканы дамыту бойынша қазіргі заманғы инновациялық бағыттарды талдау.
- Әлемге, адамзат санасының нысандары мен қазіргі қоғамдастықтағы оның көріністеріне, рухани және материалдық құндылықтардың арақатынасына, олардың адам мен қоғам өміріндегі рөліне философиялық және ғылыми көзқарастарды қолдану.
- Мемлекеттік және шет тілдерінде мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру.
- Нақты кәсіби салада жаңа білім алумен аяқталатын, нақты қызмет объектісі немесе пәні бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу; зерттеу практикасында магистрлік диссертация жазу үшін қажетті қолданбалы аналитикалық дағдыларды жинақтау; тағылымдамадан өту арқылы магистрлік диссертацияға қосымша, жаңа ақпарат жинау.
- Ұйымдар мен компаниялардың экономикалық қауіпсіздігін реттеуге байланысты жаңа міндеттерді қою және шешу үшін консалтингтік қызметтер нарығын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін қарау және инвестициялар тарту есебінен кәсіпорындардың дамуын игеру үшін олардың қаржылық жай-күйі мен орнықтылығын болжайтын кәсіптік қызмет саласындағы іргелі экономикалық түсініктерді пайдалану.
Ұқсас БББ
7M04110 Қолданбалы экономика 2 жыл
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04110 Экономика
«Тұран» университеті
7M04110 Экономика-1
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
7M04110 Экономика
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
7M04110 Экономика және бизнес аналитика
Сулейман Демирель атындағы университеті