Тауарлар мен қызметтердің бәсекелестігінің теориясы мен практикасы

  • Мақсаты: бәсекелестік орта өндірісінің тиімділігін арттыру кезінде артықшылықтар алуға, ұзақ мерзімді пайда алуға, кәсіпорынның тұрақты қаржылық жағдайын және оның ұзақ уақытқа қатысты бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған нарық жағдайларын зерттеу. Қысқаша мазмұны: Қазіргі заманғы кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін жоғары деңгейде ұстау олардың қызметінің табысы мен тұрақтылығының кепілі болып табылады. Нарықтық қатынастар жағдайында бәсекелестіктің өсуі ұйымдардың өздерінің экономикалық ұстанымдарын жақсарту үшін тұрақты күресуді болжайды, сондықтан тауарлар мен қызметтерді өндірушілер алдында кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару міндеттері туындайды. Бәсекеге қабілеттілікті басқару-қызметтің барлық салаларында бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыруға әкелетін нарық жағдайында оның бәсекелестік позицияларын қалыптастыруға және нығайтуға ықпал ететін кәсіпорынның бизнес-процестеріне мақсатты ықпал етудің үздіксіз процесі.
  • Образовательная программа 7M04110 Экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top