7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық міндеттерді тұжырымдай және шеше алатын, жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі заманғы өлшемдер мен білім сапасын бағалау саласында терең білімі бар, еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді, жоғары мектептің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылым ретінде. Педагогика тарихы. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Кредиттік оқыту технологиясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент. Құзыреттіліктер: педагогиканың заманауи мәселелері бойынша білімдері мен кәсіби ұстанымдарын көрсету, педагогикалық міндеттерді шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және ынтымақтастыққа қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және магистранттардың әртүрлі салалардағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі. Мазмұны: бұл курс магистранттарға С1, С2 (тілдік мамандықтар), LSP деңгейінде шет тілін меңгеруге, монологиялық және диалогтық нысанда (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас) сөйлесуге көмектеседі. Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жазу, ресімдеу, т. б. Құзыреттіліктер: Педагогика, психология және химияны ағылшын тілінде оқыту әдістемесі салаларында білімін қолдану дағдысымен қабілеттерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: магистранттарда ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табуға қабілеттілік пен дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Мақсаты: білім алушылардың ғылыми танымының философиялық-әдіснамалық мәдениеті, ғылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу тәсілдері, оның дамуының жалпы заңдылықтары, білімге қол жеткізудің ұтымды әдістері мен нормалары, ғылыми-техникалық шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени шарттылығы негізінде ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды дамыту. Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері. Құзыреттіліктер: философия заңдарының негіздерін білу және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, педагогикалық процесте шығармашылық шешімдер қабылдау, толерантты және ынтымақтастыққа қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: ғылыми ізденістің зерттеу дағдылары мен негіздерін дамыту. Мазмұны: Әдістеменің түсінігі мен деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі Теория, тұжырымдама, стратегия, тәсіл. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Нәтижелерді өңдеу, ресімдеу, енгізу. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психолог мәдениеті. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпөлшемді статистика
Мақсаты: магистранттарды деректерді талдауда көп нұсқалы статистиканы практикалық қолдануды үйрету. Мазмұны: факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау әдістері, регрессиялық талдаудың көп нұсқалы масштабтауы. Алынған нәтижелерді интерпретациялау. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін қолдану. Құзыреттері: зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік білім беру саясаты
Мақсаты: ҚР және әлемдегі білім беру саясатының даму тенденциялары бойынша терең білімді қалыптастыру Мазмұны: Мемлекеттік білім беру саясатының мәні мен мазмұны. Негізгі сипаттамалары, деңгейлері, аспектілері. Білім беруді дамыту үрдістері. Білім беруді дамыту стратегиялары, бағдарламалары. Білім беру саясаты саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар Құзыреттіліктері: білім беру саясатын дамытудың қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік тәсіл
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің теориялық-әдіснамалық негіздерін тереңдету Мазмұны: л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясының негізгі ережелері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі теорияның әдіснамалық маңызы мен дамуы. Қазіргі білім беру жүйелері мен бағдарламаларының белсенді негіздері. Құзыреттіліктер: білім беру сапасын өлшеу бойынша қызметте теориялық тәсілдерді қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшеулер теориясы
Мақсаты: өлшеу теориясының тарихы туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Мазмұны: классикалық тест теориясы. Өлшеудің математикалық теориясы. Раш қаласының метрикалық жүйесі. Педагогикалық өлшемдер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі проблемасы ретінде білім беру процесінің сапа көрсеткіштерін әзірлеу. Құзыреттіліктер: педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін түсіну және қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім сапасының халықаралық салыстырмалы зерттеулері
Мақсаты: білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеулер туралы түсініктерді қалыптастыру Мазмұны: TIMSS, PISA: жалпы білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу; ICILS: 8-сынып оқушыларының компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын зерттеу; PIRLS: ICCS мәтінін оқу және түсіну сапасын зерттеу: азаматтық білім беруді зерттеу және т. б. Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте өлшеу дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім сапасын басқару жүйесіндегі мониторинг
Мақсаты: білім берудегі мониторингтік зерттеу құзыретін қалыптастыру Мазмұны: әр түрлі деңгейдегі білім беру процесінің сапасын басқару жүйесіндегі Мониторинг. Педагогикалық мониторингтің ғылыми принциптері мен функциялары.Педагогикалық жүйе мониторинг объектісі ретінде. Білім берудегі мониторинг функциялары. Квалиметриялық көп деңгейлі мониторинг. Мониторингтік зерттеулерге арналған құралдарды жобалау. Білім беру ортасының мониторингі Құзыреттері: білім берудегі мониторингтік зерттеулердің құзыретін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыныптағы заманауи бағалау жүйесі
Мақсаты: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын игеру.Мазмұны: оқушылардың жетістіктерін бағалау мақсаттары. Оқушылардың жетістіктерін бағалау принциптері, түрлері, критерийлері. Формативті бағалау әдістері. Талдау. Кері байланыс. Оқушыларды ынталандыру. Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың өзара бағалауы. Жиынтық бағалау. Қазақстан Республикасында білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бағалау. Критериалды бағалау жүйесі. Құзыреттіліктері: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын меңгерген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық квалиметрия және тестология
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері. Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
SAM оқушылардың оқу жетістіктерінің динамикасы мен мазмұнын меңгеру сапасын бағалаудың тесттік құралы
Мақсаты: Sam мәтіндік құралын игеру Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Оқушылардың пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары. Құзыреттілік: құралды сараптамалық қызметте қолданады Мақсаты: SAM мәтіндік құралын игеру Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Студенттердің пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары. Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру шарттарын бағалау: ECERS халықаралық шкаласы
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дамушы ортаны бағалау құралын игеру Мазмұны: ECERS (Early Childhood environment Rating Scale) – мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім сапасын кешенді бағалауға арналған халықаралық шкала. Ішкі таразылар: пәндік-кеңістіктік орта; бала күтімі; сөйлеу және сауаттылық; қызмет түрлері; өзара әрекеттесу; бағдарламаны құрылымдау. 7 балдық шкала бойынша бағалау принциптері. Мектепке дейінгі ұйымдардағы қызметтің сараптамасы мен мониторингі және білім сапасын бағалау үшін шкаланы пайдалану мүмкіндіктері. Құзыреттіліктер: ECERS шкаласына сенімді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі өлшеудің теориялық және әдіснамалық негіздері
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру Мазмұны: педагогикалық өлшемдер теориясы Қазіргі тестілеудің теориялық негізі ретінде. Тестологияның әдіснамалық және теориялық негіздері (В.С. Аванесов, а. в. Абрамова, м. с. Бернштейн, с. Г. Геллерштейн, м. и. Победов және т. б.). Өлшеу әдістемесін дамыту: негізгі парадигмалар. Өлшеу әдістемесі. Құзыреттері: практикалық сараптамалық қызметте педагогикалық өлшемдер әдіснамасын қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық және статистикалық әдістер
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру Мазмұны: зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері. Мамандандырылған талдау бағдарламаларындағы деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернетпен өзара әрекеттесу, web форматтары; мәліметтер базасы. Құзыреттері: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау
Мақсаты: білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: бақылау-өлшеу материалдарын, бағалау құралдарының қорын жобалау технологиясы. Сандық және сапалық бағалауды анықтайтын анықтамалық сенімді және объективті квалиметриялық процедуралар. Бағалау Құралдары білім беру нәтижелерінің деңгейін өлшеу және бағалау материалдарының, өлшеу құралдарының, нысандары мен рәсімдерінің жиынтығы ретінде. Құзыреттіліктер: білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде өлшеу құралдарын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары мөлшерлемемен емтихандарды ұйымдастырудың әлемдік тәжірибесі
Мақсаты: әртүрлі елдерде жоғары ставкалы емтихандар өткізу туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: "жоғары ставкалары"бар білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша бағалау рәсімдері. Мемлекеттік ұлттық емтихандардың рәсімдері. Қазақстан Республикасында мектеп түлектерін қорытынды аттестаттау. Әлемнің әртүрлі елдерінде ұлттық емтихандарды ұйымдастыру тәжірибесі. Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте бағалау дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру шарттарын бағалау: SACERS халықаралық шкаласы
Мақсаты: мектептің білім беру ортасын бағалау құралын пайдалану дағдыларын игеру. Мазмұны: SACERS (School-Age Care Environment Rating Scale) – мемлекеттік және жеке мектептердің білім беру қызметінің сапасын кешенді бағалауға арналған шкала. SASERS-білім беру ұйымының шарттары мен ресурстарын бақылау және дамыту құралы. Сараптамалық бағалаудың сипаттамалары (7 балдық шкала бойынша бағалау шкалалары мен критерийлері бойынша). Сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау және түсіндіру. Құзыреттер: SACERS шкаласына ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғарғы мектеп психологиясы
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін көпмәдениетті ғылыми және білім беру ортасында жұмыс істейтін шет тілі білімін білім алушылардың білім беру бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын жобалауда қолданады; IT-құзыреттерін жетілдіреді;
- қазіргі білім беру парадигмасы контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін қолданады;
- зерттеу қызметінің қолданбалы әдістері мен академиялық жазу дағдыларын біріктіруді; Академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және сақтанады;
- Педагогикалық өлшеулер саласында цифрлық және ақпараттық-статистикалық әдістер мен технологияларды тиімді пайдаланады;
- жоғары оқу орнында сабақ өткізу кезінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамасын және мамандандырылған кәсіптік білім мен дағдыларды қолданады;
- кәсіби мәселелерді шешу үшін пәнаралық сипаттағы ғылыми білімді, классикалық және жаңа өлшеу теориясын синтездеу;
- білім беру сапасын бағалау мәселелерін шешу кезінде зерттеу және сараптама қызметін басқаруды жүзеге асыру; кәсіби қызметті регламенттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолданады.
- педагогикалық өлшемдер саласындағы өзекті мәселелерге теориялық және әдіснамалық талдау жүргізеді, ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және ұйымдастырады;
- білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде білім беру жағдайларын бағалаудың заманауи технологияларын, шкалалары мен жүйелерін қолданады;
- білім берудегі мониторингтік зерттеулердің өлшеу әдістері, құралдары мен құралдары кешенін жобалау және қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жалпылайды;