Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Менеджмент

    Оқу мақсаты: магистранттардың басқару білімдері мен дағдыларын игеруі, менеджмент мазмұнының мәселелерін оның барлық көріністерінде ашуы, басқару туралы білім кешенін, дұрыс басқарушылық шешімдер қабылдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: менеджменттің функцияларын, жоспарлау ерекшеліктерін, ұйымдастырылуы мен уәждемесін, менеджменттегі жағдайлық, процестік және функционалдық тәсілдерді, менеджменттегі қалыптасқан жағдайды бағалау тәртібін зерттеу. Білім берудегі Менеджмент, зияткерлік ресурстарды басқару. Оқыту әдістері: топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Әдіснамалық мәдениет және қазіргі заманғы ғылым

    Қазіргі ғылымның даму тенденциялары мен талаптарына сәйкес жас ғалымның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Зерттеушінің әдіснамалық мәдениетінің жүргізілетін ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу сапасына әсерінің маңыздылығын анықтау. Қазіргі ғылымның дамуының негізгі заңдылықтарын, принциптерін, теорияларын түсіну қабілеті. Әдістемелік мәдениеттің құрамдас бөлігі-ғылыми зерттеу жүргізу кезінде дамытылатын әдіснамалық рефлексия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдер

    Тұлға психологиясының теориялық, әдістемелік және практикалық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тұлға психологиясы саласында ғылыми психологиялық зерттеу әдіснамасын қолдану, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін; практикалық қызметте тұлғаның әлеуметтік-психологиялық көріністерін анықтау; үздіксіз даму арнасында тұлға туралы психологиялық білім жүйесін меңгеру. Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдерге сәйкес диагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Психологиядағы тұлға типологиясы

    Тұлғаның типологизациясының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Тұлғаның психологиялық құрылымын, тұлғаның әртүрлі жіктелу негіздерін түсіну. Типологияға байланысты жеке тұлғаны психологиялық қолдау бойынша білімді, дағдыларды, құзыреттілікті жетілдіру. Кәсіби қызметте қолданылатын әртүрлі жағдайлар мен факторларды сәйкестендіре, талдай және синтездей алады. Адамдардың әртүрлі санаттарымен психоәлеуметтік, диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл тұжырымдамасы

    Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздері мен ғылыми тәсілдерін зерделеу. Білім беруді ақпараттандырумен және жаһандық интеграциямен контексте құзыреттілік тәсілді іске асыру. Ұлттық кәсіптік білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері. Құзыреттілік білім беру парадигмасындағы негізгі құзыреттердің маңызды сипаттамасы. Педагогикалық кадрларды кәсіби даярлауда негізгі құзыреттерді қалыптастырудың ұйымдастырушылық шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беруде жасанды интеллектті қолданудың ғылыми-практикалық негіздері

    Пән технологияларды, әдістер мен құралдарды қамтитын оқу процесіне ЖИ интеграциясын зерттейді және.бейімделген білім беру жүйелерін әзірлеу ерекшеліктерін, оқытуды жекелендіру үшін деректерді талдауды және ЖИ пайдаланудың этикалық аспектілерін қамтиды. Курстың мақсаты-магистранттарды оның сапасын арттыру үшін білім беруге ЖИ тиімді енгізуге дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект әдістері

    Бұл курс білім берудегі жасанды интеллект әдістерін зерттейді, оларды деректерді талдау, объектілерді анықтау, білім берудегі жіктеу және болжау кезінде қолдануға болады. Курста жасанды нейрондық желілер, конволюциялық нейрондық желілер, LTE модельдері, шешім ағаштары, чат-боттардың мүмкіндіктері, оларды қолдану қаупі және т. б. қарастырылады. Курстың мақсаты - магистранттардың білім беруде жасанды интеллект әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Пән жоғары білім беру саласында кадрлар даярлау үшін іргелі маңызға ие. Теориялық және әдіснамалық білімнің маңыздылығы магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға белсенді қатысатындығымен түсіндіріледі. Бұл әдіснамалық, ақпараттық және зерттеу құзыреттерін қалыптастыруды, теорияның практикамен байланысын түсінуді, ақпараттық көздермен жұмыс істеу технологиясын, ғылыми-педагогикалық хабарламалар әдістемесін, ғылыми-педагогикалық мәтіндерді, ғылыми мәтіндерді ресімдеу мәдениетін дамытуды білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика

    "Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика" пәнін оқу аясында магистранттар математикалық статистика саласында теориялық және практикалық білім жүйесін қалыптастырады, статистикалық ақпаратты алу, өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын игереді, психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі заңдылықтарды анықтайды, кейіннен талдау мақсатында корреляция мен регрессияны анықтайды, мүмкін болатын оқиғалардың болжамын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жобалау және сараптама

    Курстың мақсаты білім беру бағдарламаларын, технологияларын, білім беру парадигмаларын жобалау мен сараптаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Магистранттардың білім беру және ғылыми қызметті жобалау және сараптау саласындағы кәсіби тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру. Үздіксіз білім беру контексінде білім беру жүйелерін сараптаудың әдістемелік рәсімдері мен жобалау барысында кәсіби қызмет мәселелерін шешуге кешенді тәсілді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру сапасын бағалау және басқару

    Білім беру сапасын бағалау және басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру. Білім беру жүйелерінің жұмыс істеуі мен дамуын, білім беруді басқарудағы инновациялық процестерді зерттеу, жоғары білімнің қазіргі тенденцияларын білу. Білім беру сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын практикалық игеру, білім беру сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу. Педагогтердің тұрақты кәсіби өсуі үшін жағдай жасау, мектепті басқару тиімділігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • білім беру мазмұнының негіздері туралы ғылыми-теориялық білімді практикада қолданады
  • психологиялық-педагогикалық зерттеулерде Педагогикалық өлшеу әдістерін, соның ішінде бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады
  • ғылым мен білім берудегі классикалық теориялар мен заманауи трендтерге сәйкес ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік өнімдерді әзірлейді
  • білім беру процесі субъектілерінің жеке әлеуетін ашу мақсатында қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал етеді
  • зерттеу нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі ғылыми басылымдарда жариялайды
  • білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын нығайту мақсатында оқу-тәрбие процесінің диагностикасы мен мониторингін жүргізеді
  • педагог-психологтың кәсіби қызметінде көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетеді
  • білім беру процесіне қатысушылардың әлеуетін ашу үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлейді
Top