Мерчендайзинг

  • «Мерчендайзинг» пәнін оқып-үйренудің мақсаты - сауда саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәннің міндеттері: ассортименттік саясатты қалыптастыру; жабдықты, бөлімдерді, бөлімдерді, тауарларды ақпараттық қолдаумен және сауда алаңында жағдайларды қалыптастырумен үйлестіре отырып, ең оңтайлы және ыңғайлы орналастыру; дүкеннің қолайлы атмосферасын құру; тауарлар мен олардың маркаларын сатуды ынталандыру; сату аймағының және тауарларды орналастырудың рационалды схемасын әзірлеу және жүзеге асыру; жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжытуға арналған тауарлар құралдары мен әдістерін әзірлеу және қолдану.
  • Образовательная программа 6B04110 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top