7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі заманғы менеджмент және білім сапасын басқару саласында берік білімі мен дағдылары бар магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау. Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді. Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу іс-әрекетіндегі аргументация теориясы
Мақсаты: студенттердің зерттеу іс-әрекеті мен аргументация теориясы туралы түсініктерін және оны практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аргументация теориясы ұғым ретінде. Сенімді негіздер. Эмпирикалық аргументация. Теориялық аргументация. Мәтінмәндік аргументация. Аргументациядағы түсіндірулер мен түсінулер. Аргументативті дискурстың табиғаты және жалпы құрылымы. Аргументацияның логикалық негіздері. Аргументация және дәлелдеме. Аргументация процесіндегі ережелер мен қателер. Дауласу өнері. Ақыл-ой әрекетіндегі логика, ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Коммуникацияның әр түрлі салаларында пікірталастар ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасай білу, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: ғылыми ізденіс негіздері мен зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әдіснама туралы түсінік. Әдіснама деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі теориялар, тұжырымдамалар, стратегиялар, амалдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ұғымдық-категориялық аппараты. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі: теориялық, эмпирикалық, салыстырмалы-тарихи, математикалық және статистикалық өңдеу және нәтижелерді интерпретациялау әдістері. Нәтижелерді өңдеу, рәсімдеу, ендіру. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психологтың мәдениеті. Құзыреттіліктер: педагогикалық менеджмент саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы мектеп психологиясы
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару
Мақсаты: білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін білім алушылардың басқару дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдары. Білім беру сапасын басқару: жаңа тәсілдер. Білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдері. ЖОО білім сапасын басқару жүйесі. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдері. Инновациялық үдерістерді басқару. Оқушылардың жетістіктерін бағалаудың диагностикалық құралдарын әзірлеу. On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару. Құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: кәсіби қызмет саласында білім мен дағдыларды дамытуға ықпал ететін С1, С2 деңгейінде шет тілін меңгеру. Мазмұны: басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері. Қарым-қатынас, кәсіби қарым-қатынас түрлері мен формалары. LSP монологиялық және диалогтық формадағы байланыс. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар жазу, ресімдеу және т.б. шет тіліндегі сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары. Құзыреттіліктер: сөйлеу, тіл, Әлеуметтік – мәдени, оқу-танымдық тұрғыда қарым-қатынас жасау қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Бағдарламаның мақсаты ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде ғылыми таным үрдістері мен жалпы заңдылықтарды түсіну болып табылады. Ғылым философиясы.Ғылыми білімнің құрылымы.Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам ресурстарын басқарудағы HR менеджменті және цифрлық технологиялар
Мақсаты: теориялық білімді игеру және HR-менеджмент және адам ресурстарын тиімді басқару міндеттерін қоюға және шешуге әдіснамалық тәсілді қалыптастыру. Мазмұны: Адам Ресурстарының Негіздері. Цифрлық трансформация және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Сандық персонал ортасы. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Персоналды басқару жүйесі мен трендтері. Талантты басқару персоналды басқару құралы ретінде. HR менеджері корпоративтік мәдениетті және кадрларды іріктеу, іріктеу және жалдау процесін дамытуда. Қызметкерлерді бағдарлау, бағалау және оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру және сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент. Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы персоналды басқарудың тиімді әдістері мен тетіктерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламасы жетекшісінің өзін-өзі басқаруы
Мақсаты: өзін-өзі басқаруды дамыту және тиімді басқару техникасы бойынша теориялық және қолданбалы білімді меңгерту.Мазмұны: Өзіндік менеджменттің мақсаттары, міндеттері, құрылымы және функциялары. Өз мансабын жоспарлау және құру. Өзін-өзі тиімді басқару. Басқару және басқа адамдарға оң әсер ету білігі. Жұмысты іздеу және алу технологиясы. Өзін-өзі жарнамалау. Өзін-өзі таныстыру. Менеджердің имиджі. Құзыреттіліктер: менеджердің кәсіби іс-әрекетін және өз эмоцияларын басқару қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде сапа шығындарын басқару
Мақсаты: Заманауи білім беру ұйымдарының дамуын бағалау және БББ ( Білім беру бағдарламасын) жүзеге асыру барысындағы жағымсыз құбылыстарды жеңуге қажетті білім беру мен біліктілік меңгерту. Мазмұны: Заманауи университеттердің білім беруді, ғылым мен мәдениетті дамытуды қамтамасыз етуге қатысты міндеттері. Шығындарды басқару жүйесі. Проблемалардың себептері мен теріс тенденциялары. Инновациялық білім беру және ғылыми жобаларды қалыптастыру, жаңа білім беру бағдарламаларын ашу және қолданыстағыларын жетілдіру арқылы білім беру және ғылыми қызметті әртараптандыру. Білім беру қызметтері нарығын жаулап алу және кеңейту мәселелері. Университеттерді коммерцияландыру. Ақылы білім беру қызметтері. Құзыреттіліктер: БББ (Білім беру бағдарламасының) сапасын дамытуға әсер ететін шығындар тұрғысынан білім беру ұйымдарын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарының стратегиялық менеджменті
Мақсаты: жоғары бәсекелестік жағдайында стратегиялық менеджменттің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Стратегиялық менеджмент негіздері. Ұйымдарды стратегиялық басқарудың кезеңдері мен аналитикалық құралдары. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау процедурасы. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Стратегиялық өзгерістер жағдайындағы басқару. Ұйымдастырушылық мінез-құлық. Ұйымның табиғаты және оның даму ерекшеліктері. Ұйымдағы персоналды дамыту мінез-құлқын басқару және команда құру. Құзыреттері: ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бенчмаркинг және білім беру қызметтерінің маркетингі
Мақсаты: бенчмаркингті ұйымдастыру саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдары ж3не оны іске асыру үдерісі. Бенчмаркинг ЖОО іс-әрекетінің тиімділігін басқару құралы ретінде. Бенчмаркингтің негізгі типтерінің жіктелуі. Бенчмаркинг функциялары, принциптері және құралдары. Бенчмаркинг құралдары. Бенчмаркинг кезеңдері және практикалық аспектілері. Білім беру қызметінің маркетингі. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы және оны талдау. Ресурстар мен қабілеттердің құндылығын анықтау. Білім беру ұйымдарының стратегиясын құру. Білім беру ұйымдарын нарыққа тарту. Білім беру ұйымдарының бренді. Құзыреттіліктер: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеудегі білім мен дағды; бизнес-процестер мен бәсекелестік ортаны талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйелерін және қашықтықтан оқытуды басқару
Мақсаты: әртүрлі білім беру жүйелерін басқару негіздері туралы білім беру. Мазмұны: білім беру (педагогикалық) жүйелерінің алуан түрлілігі мен түрлері. Мектеп, колледж, Университет арнайы білім беру жүйелері ретінде. Қосымша білім, басқару ерекшеліктері. Білім беру жүйелерінің субъектілері. Әлемдік ақпараттық ресурстар және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Білім беру жүйесінің әртүрлі формалары мен ұйымдардың субъектілерін жедел басқару модельдері. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару технологияларын меңгеру, олардың ерекшеліктерін түсіну және стратегиялық жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі халықаралық зерттеулер
Мақсаты: білім алушылардың негізгі халықаралық зерттеулер және олардың отандық білімнің дамуына әсері туралы білімдерін кеңейту. Мазмұны: Білім беру сапасын бағалау бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулердің мақсаты мен міндеттері. Халықаралық ұйымдар: IEA оқу жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық қауымдастық. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы. TIMSS, PISA, PIRLS. Адам іс-әрекетінің, қарым-қатынасы мен әлеуметтік қатынастарының түрлі салаларындағы өмірлік міндеттердің кең ауқымын шешу үшін оқушылардың қабілетін бағалау. Ақпараттық дәуірде оқушылардың оқуға, еңбекке және өмірге дайындығын бағалау. Қазақстанның халықаралық зерттеулерге қатысуы және белсендіру жолдары. Құзыреттіліктер: жаһандық ауқымда отандық білім беруді салыстырмалы талдау және әртүрлі халықаралық зерттеулердің тиімділігін бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасын басқару және бағалау
Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Сапа теориясы. Білім сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдардың анықтамасы және олардың өзара арақатынасы. Сапа қызметтері. Білім беру сапасын басқару ұстанымдары. Білім беру қызметінің сапасын бағалау технологиялары. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. Ішкі аудитті ұйымдастыру СМЖ (сапа менеджмент жүйесі). Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру экономикасы
Мақсаты: жастардың оқыту мен тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен категориялардың ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: «Білім экономикасы» ғылымының тарихы. Білім берудің экономикалық амалы. Білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденциялары: білім беру қызметін кеңейту және оны әртүрлі экономикалық жағдайларда жүзеге асыру. Білікті маман дайындау. Білім беру саласындағы коммерциялық қатынастардың ерекшеліктері. Коммерциялық қатынастарды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қатынастардың ерекшеліктері. Зияткерлік меншік интеллектуалдық еңбек өнімдерін иелену және пайдалану жөніндегі әлеуметтік-экономикалық және құқықтық қатынастар ретінде. Білім беру қызметінің нарығы. Білім беруді қаржыландыру. Құзыреттіліктер: Заманауи білім беру экономикасының тенденциялары туралы білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Оқу мәтіндерін жазу дағдыларын меңгеру. Докторанттарға ғылыми деректер қорында ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және абстракциялауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулауға арналған академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Анықтамаларды дұрыс кірістіру, пайдаланылған әдебиеттер тізімін құрастыру, ғылыми, ғылыми және техникалық еңбектерге қысқа және қолжетімді түрде стильдік талдау жүргізу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және уақытты басқару
Мақсаты: ұйым субъектілерінің ұйымдастыру тәртібі мен уақытын басқару бойынша білімдерді дарыту Мазмұны:Ұйымның табиғаты. Ұйымның қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ұйымдағы жеке тұлға. Ұйымда топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық ресурстары. Психологиялық-педагогикалық жағдайлардың ұйымның дамуына әсері. Ұйым субъектілерінің коммуникациясы және қарым-қатынасы. Ұйымдағы жанжалдар және оларды шешу. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, уақытша шығындарды талдау, мониторинг, ұйымдастыру, тізімдерді құру және басымдықтарды анықтау. Эйзенхауэр матрицасы. On-line жағдайында мінез-құлықты және уақытты басқару. Құзыреттіліктер: қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және уақытты басқару әдістерінің негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тайм менеджмент
Мақсаты: студенттердің басқару идеялары тұрғысынан уақытқа аналитикалық көзқарасын қалыптастыру. Мазмұны: уақыт табиғаты. Мақсатқа жету процесі және оның қасиеттері. Уақытты басқаруды жоспарлау және пайдалану. құзыреттер: өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқару, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім мен инновацияны басқару
Мақсаты: басқарушылық қызметтің ерекше түрі ретінде ұйымдағы білімді басқару туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Мазмұны: "білімді басқару" және "инновацияны басқару"ұғымдарының негіздері. Тарихи-ретроспективті аспект және білімді басқару жүйелері: әлемдік тәжірибе. Т. Дэвенпорттың білімді тиімді пайдалану туралы анықтамасы. Айқын, жасырын, әлеуетті білім. Білімді құру және таратудың ақпараттық технологиялары. Зияткерлік ресурстар инновациялық дамудың негізгі факторы ретінде. Best practices және "алынған сабақтардың"мәні. Инновациялар мен инновациялық процестерді басқару. Құзыреттіліктер: білімді басқарудың стратегиялық тәсілдерін талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру. Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- классикалық менеджменттің теориялық білімін, басқарудың тарихи-педагогикалық бастауларын практикада қолдану; заманауи білім беру қызметтері мен инновациялар саласындағы білімді басқару проблемаларын бағалау;
- қазіргі заманғы білім беру парадигмасы мен жаһандық мәселелерді зерттеудің пәнаралық контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық және басқарушылық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін меңгеру;
- қазіргі менеджердің кәсіби қызметін және мәдениетаралық менеджменттің ерекшеліктерін реттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолдану.
- корпоративтік принциптер мен академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, әлеуметтік-этикалық маңызы бар мәселелер бойынша тұтас пайымдаулар тұжырымдау;
- адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи тұжырымдамаларды бағалау;
- өзіндік оқу іс-әрекетінің қабілеттерін көрсету, мониторинг пен диагностиканың кешенді әдістерін қолдану арқылы IT құзыреттіліктерін меңгеру, кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелеу және жинақтау;
- әр түрлі білім беру жүйелеріне тән басқару процестерін модельдеу, білім беру және менеджерлерді даярлау саласында зерттеулер жүргізеді;
- ғылыми-практикалық білімді академиялық және кәсіби мақсаттар үшін көптілді білім беру ортасында қолдану ғылыми-зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсету;
- кәсіби құзыреттілік және стратегиялық жоспарлау саласындағы міндеттерді шешу, білім беру сапасын басқаруға әсер ететін факторларды анықтау;
- басқарушылық міндеттерді шешу мақсатында Сабақтас ғылымдардың білімін синтездей отырып, менеджменттің барлық бағыттары бойынша теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолдану, негізгі ойларды шет тілінде баяндау;
- операциялық және HR-менеджменттің өзекті мәселелері бойынша оларды талқылау және сыни талдау мақсатында ситуациялық кейстер мен практикалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобалық және диссертациялық жұмысты орындау процесінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолдану; білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, технологиялары мен әдістерін ескере отырып, зерттеу мәдениетін меңгеру;