Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01103 Педагогика және психология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдалану;
  • Шет тілінде тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау үшін, сондай-ақ жоғары білім беру контекстінде педагогика мен басқару психологиясының теориялық және практикалық принциптерін дұрыс қолдануда қажетті білім мен практикалық дағдыларды игеру.
  • Білім беру сапасын жақсарту, оның қолжетімділігі мен тиімділігін арттыру үшін психологиялық-педагогикалық диагностикада цифрлық және электрондық құралдарды қолдану дағдыларын көрсету.
  • Оқу орындарында психологиялық-педагогикалық пәндерді тиімді оқытудың жобалық және тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын қолдану дағдыларын көрсету.
  • Жайлы білім беру ортасын құруда оқытудың жобалық және қолданбалы әдістері мен білім алушылармен, әріптестермен және ЖКББҰ қызметкерлерімен оңтайлы қарым-қатынас стратегияларын пайдалану.
  • Оқу іс-әрекеті үшін жайлы және қауіпсіз жағдайлар жасау, білім беру процесінің субъектілерін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру, психологиялық-педагогикалық бейіннің диагностикасын жүргізу, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, психологиялық-педагогикалық көмектің қолданбалы ғылыми-практикалық технологияларын жасау дағдыларына ие болу
  • Білім беру сапасын арттыру үшін білім беру мекемелерін басқару стратегияларын әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ психологиялық және кәсіптік ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық құрамды іріктеуді, дамытуды және бағалауды жүзеге асыруға, білім беру ортасының жағдайларына психологиялық-педагогикалық мониторинг жүргізуге дайындық
  • Білім беру жүйелерін салыстырмалы талдау әдістерін қолдану; жаңа білімді үздіксіз игеру дағдыларын дамытуға ықпал ету ("өмір бойы білім беру").
  • Педагогика және психология бойынша ғылыми нәтижелерді жинақтау және интерпритациялауды жүзеге асыру.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеуде өлшеу дағдыларын қолдану және ғылыми нәтижелерді практикалық қызметке енгізу; зерттеу қызметінде жасанды интеллектті қолдану этикасын сақтау.
Top