Дене шынықтыру және спорт маркетингі

  • Пән маркетингтің, нарық тұжырымдамасының және дене шынықтыру және спорт саласындағы нарықтық қатынастардың әдіснамалық негіздерін қамтиды; тұтынушылық және азық-түлік маркетингін, нарықты зерттеу әдістерін, Халықаралық олимпиада комитетінің маркетингтік қызметін зерделейді; спорт, дене шынықтыру және туристік қызметтер көрсету саласындағы маркетингтің негізгі қағидаттары мен әдістерін ашады; спортта және спорттық лицензиялауда бизнестің негіздерін қамтиды; спорттық маркетингті дамыту перспективалары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top