Халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг

  • Бұл курс халықаралық туризм және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетингтің заманауи қағидаттары мен ғылыми әзірлемелерін қамтиды және туристік компаниялар мен қонақжайлылық кәсіпорындарындағы маркетингтік зерттеулер мен корпоративтік басқару процестері мен әдістерін жан-жақты қарастырады. Курс студенттердің халықаралық маркетингтік операцияларды түсіну, талдау және жүргізу, маркетинг менеджментіндегі шешім қабылдауға және туристік, қонақ үй кәсіпорындарының тиімді дамуын, тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз етуге қажет мәліметтерді талдауда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану, туризм және қонақжайлылық саласындағы корпоративтік басқарудағы перспективалар мен заманауи тенденцияларды бағалау қабілеттілігін қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top