6B11101 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қарқынды дамып келе жатқан туристік нарықтың жағдайларына лайықты жауап беру мен қызмет көрсету саласында практикалық жұмыс дағдылары бар, туризм және қонақжайлылық саласындағы міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын, сапалы кәсіби білім алған білікті маманды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризм тарихы
Туризмология негіздері
Өлкетану және туризм
Шет тілі
Туризм инфрақұрылымы
Экскурсиятану
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Туризм саласындағы кәсіпкерлік
Мамандыққа бағытталған шет тілі
Туризм Экономикасы
Халықаралық тәжірибедегі туризм индустриясы мен қонақ үй бизнесінің бизнес-экономикалық негіздері
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Туризм маркетингі
Туризм менеджменті
Кәсіби коммуникативті-ситуациялық практикум
Қонақүй менеджменті
Кәсіби шет тілі
Туризмдегі туристік агенттік және туроператорлық қызмет
Сакралды туризм және мәдени мұра
Қазақстандағы және әлемдегі туризм географиясы
Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару
Іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру технологиясы
Жеке даму негіздері
Туристік іс-әрекет психологиясы
Ивент туризмін және іс-шараларды ілгерлету
Шет тілдік коммуникативті-ситуациялық практикум
Тур өнімін жасау және турды есептеу
Дестинация брендингі
Туризмдегі маркетингтік зерттеулер
Гастрономия және мейрамхана ісі
Мәдениетаралық коммуникативті-ситуациялық практикум
Мамандандырылған шет тілі
Тур-қонақ үй бизнесіндегі кадрлық менеджмент
Туризм-қонақ үй бизнесіндегі қаржылық менеджмент
-
1 Оқу жылы
Туризмдегі статистика
Бренд менеджмент (майнор)
Әлеуметтік туризм
Ішкі туризмді ұйымдастыру технологиясы
Бизнес жоспарлау
Туризмдегі сервистік қызмет
Көлік менеджменті
Қонақ үй қызметіне қызмет көрсетуді стандарттау
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Ивент менеджмент (майнор)
Этномәдени туризм
Туризм менеджерлерінің практикалық және іскерлік дағдылары
Тур-қонақ үй бизнесіндегі стратегиялық менеджмент
Белсенді туризм түрлерінің техникасы мен тактикасы
-
3 Оқу жылы
Кәсіби қызметті цифрландыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Күрделілігі 1-2 санаттағы белсенді туристік саяхаттардың бағдарламаларының оңтайлы нұсқаларын жобалайды және өткізеді, туристік сапардың картасы мен туристік топтың саяхат кестесін құрастырады.
- Микро - және макроэкономикалық жағдайларды түсіндіру және талдау, өзінің кәсіби қызметі барысында ұтымды шешімдер қабылдау, экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, экономикалық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін пайдалану қабілеті.
- Туризм индустриясындағы іс-шаралардың рөлі мен маңыздылығын талдау және сыни бағалау, табысты іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдану.
- Аумақтардың туристік әлеуетін талдауды және бағалауды, экскурсиялық маршруттар мен көпкүндік турларды елдің тарихи-мәдени мұрасын, ішкі және халықаралық туризмнің әлеуметтік-маңызды мәселелерін ескере отырып құрастырады.
- Туризм мен қонақ үй бизнесін басқару жүйесінің әр түрлі модельдері мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру негізінде, маркетинг-менеджменттің және маркетингтік зерттеулердің элементтері мен принциптерін қолдану сондай-ақ бәсекелестік орта жағдайында стратегиялық маркетингтік жоспарды әзірлеу.
- Ұжым қызметін ұйымдастыруда және кәсіби басшылықты жүзеге асыруда көшбасшының дағдыларын қолданады; экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсетеді; ұжым қызметін ұйымдастыру және кәсіби басшылықты жүзеге асыру;
- Туризм және қонақжай индустриясында менеджменттің барлық деңгейлерінде экономикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсете отырып, туризм саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, болжау және бағалау модельдерін талдау.
- Әр түрлі туристік кәсіпорындар үшін ақпараттық шешімдердің құндылық ұсыныстарын талдайды және қалыптастыра біледі. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады.
- Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби тақырыптарда тиімді қарым-қатынас жасай білу; өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, кәсіби және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады.
- Mейманхана қызметтерінің өзара байланысының тиімді ұйымдастырылуын, өндірістік-технологиялық қызметті және тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындары қызметінің функционалдық процестерін сыни талдау қабілеті.
- Брендтік құралдарды пайдалану және ішкі брендке бағытталған мінез-құлық пен мәдениетті өзгерту арқылы бизнес стратегиясын жүзеге асыру, сондай-ақ тұтынушылар үшін туризм және гастрономия саласындағы өнімдердің немесе қызметтердің қабылданатын құнын арттыруға бағытталған тиімді брендті басқару.
- Туристік ресурстарды талдайды және келушілердің қажеттіліктерін ескере отырып туристік өнімді дамытады, туристік кәсіпорындарда құжаттамалық қамтамасыз ету процедураларын қисынды түрде құрастырады, сатылымды жылжытудың және туристік өнімді насихаттаудың заманауи түрлерін қолдана отырып, ішкі және кіру туристік өнімдердің тиімді стратегиялары мен есептеулерін таңдайды.
- Мотивация, көшбасшылық және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын меңгереді, ұйым ішіндегі жанжалдарды талдайды және туризм мен қонақжай индустриясындағы персоналды басқаруда стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің өзіндік әдістерін әзірлейді.
- Аумақтық рекреациялық жүйенің (AРЖ) ерекшеліктерін және туризмнің кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретіндегі мәнін танып, тарихи оқиғаларға сыни шолу жасап, Қазақстан Республикасында туризмнің қалыптасу тарихына және туризмнің ел экономикасындағы рөліне қатысты туризм мен өлкетану зерттеулерінің мен деректерін жүйелейді.
- Тұрақтылықты арттыру және қаржылық тәуекелдерді азайту үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың өзіндік әдістері, персоналды басқару жүйесінде зерттеу әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, туристік және қонақ үй бизнесін (мотель) ашудың экономикалық орындылығын негіздеу;
Ұқсас БББ
6B11101 Туризм
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Торайгыров университеті
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B11101 Туризм
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті
6B11101 Туризм
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B11101 Туризм
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B11101 Туризм
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
«Мирас» университеті (Мирас)
6B11101 Туризм және сервис
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11101 Туризм
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11101 Туризм
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11101 Туризм
«Тұран» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11101 Туризм
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B11101 Туризм
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті