Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Күрделілігі 1-2 санаттағы белсенді туристік саяхаттардың бағдарламаларының оңтайлы нұсқаларын жобалайды және өткізеді, туристік сапардың картасы мен туристік топтың саяхат кестесін құрастырады.
  • Микро - және макроэкономикалық жағдайларды түсіндіру және талдау, өзінің кәсіби қызметі барысында ұтымды шешімдер қабылдау, экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, экономикалық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін пайдалану қабілеті.
  • Туризм индустриясындағы іс-шаралардың рөлі мен маңыздылығын талдау және сыни бағалау, табысты іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдану.
  • Аумақтардың туристік әлеуетін талдауды және бағалауды, экскурсиялық маршруттар мен көпкүндік турларды елдің тарихи-мәдени мұрасын, ішкі және халықаралық туризмнің әлеуметтік-маңызды мәселелерін ескере отырып құрастырады.
  • Туризм мен қонақ үй бизнесін басқару жүйесінің әр түрлі модельдері мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру негізінде, маркетинг-менеджменттің және маркетингтік зерттеулердің элементтері мен принциптерін қолдану сондай-ақ бәсекелестік орта жағдайында стратегиялық маркетингтік жоспарды әзірлеу.
  • Ұжым қызметін ұйымдастыруда және кәсіби басшылықты жүзеге асыруда көшбасшының дағдыларын қолданады; экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсетеді; ұжым қызметін ұйымдастыру және кәсіби басшылықты жүзеге асыру;
  • Туризм және қонақжай индустриясында менеджменттің барлық деңгейлерінде экономикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсете отырып, туризм саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, болжау және бағалау модельдерін талдау.
  • Әр түрлі туристік кәсіпорындар үшін ақпараттық шешімдердің құндылық ұсыныстарын талдайды және қалыптастыра біледі. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады.
  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби тақырыптарда тиімді қарым-қатынас жасай білу; өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, кәсіби және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады.
  • Mейманхана қызметтерінің өзара байланысының тиімді ұйымдастырылуын, өндірістік-технологиялық қызметті және тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындары қызметінің функционалдық процестерін сыни талдау қабілеті.
  • Брендтік құралдарды пайдалану және ішкі брендке бағытталған мінез-құлық пен мәдениетті өзгерту арқылы бизнес стратегиясын жүзеге асыру, сондай-ақ тұтынушылар үшін туризм және гастрономия саласындағы өнімдердің немесе қызметтердің қабылданатын құнын арттыруға бағытталған тиімді брендті басқару.
  • Туристік ресурстарды талдайды және келушілердің қажеттіліктерін ескере отырып туристік өнімді дамытады, туристік кәсіпорындарда құжаттамалық қамтамасыз ету процедураларын қисынды түрде құрастырады, сатылымды жылжытудың және туристік өнімді насихаттаудың заманауи түрлерін қолдана отырып, ішкі және кіру туристік өнімдердің тиімді стратегиялары мен есептеулерін таңдайды.
  • Мотивация, көшбасшылық және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын меңгереді, ұйым ішіндегі жанжалдарды талдайды және туризм мен қонақжай индустриясындағы персоналды басқаруда стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің өзіндік әдістерін әзірлейді.
  • Аумақтық рекреациялық жүйенің (AРЖ) ерекшеліктерін және туризмнің кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретіндегі мәнін танып, тарихи оқиғаларға сыни шолу жасап, Қазақстан Республикасында туризмнің қалыптасу тарихына және туризмнің ел экономикасындағы рөліне қатысты туризм мен өлкетану зерттеулерінің мен деректерін жүйелейді.
  • Тұрақтылықты арттыру және қаржылық тәуекелдерді азайту үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың өзіндік әдістері, персоналды басқару жүйесінде зерттеу әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, туристік және қонақ үй бизнесін (мотель) ашудың экономикалық орындылығын негіздеу;

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм және сервис

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11101 Туризм

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top