Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Туризм тарихы

    Негізгі тұжырымдамалық модельдерді көрсету үшін әлемдік тарих пен Қазақстан тарихы контекстінде саяхат пен туризмнің пайда болу, қалыптасу және даму процесін ұғыну, оның шеңберінде туризмнің тарихи өлшемінде даму тенденцияларын ұғынуға бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризмология негіздері

    Курс студенттерді ел ішіндегі рекреациялық ресурстарды аумақтық (кеңістіктік) бөлу жүйесімен, туристік нысандар туралы білім алуға, сонымен қатар табиғи ресурстарды ұқыпты және ұтымды пайдалануға және туристік қызметке қолдануға, туристік аймақтандырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы білім алуға, оны қайта қарау және туристік және рекреациялық аймақтардың қазіргі заманғы торын зерттеу әдістері туралы. Рекреациялық география және туризм саласындағы іргелі білім мен ережелерін туризмнің қоғамдағы және нарықтық экономикадағы рөлін анықтау үшін қолдану қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өлкетану және туризм

    Туристік-өлкетану жұмыстарының көп қырлы аспектілерін қамтитын зерттеуде теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, елдің белгілі бір бөлігін зерделеу, естелік оқиғалар фактілерін анықтау, халықтың еңбек және әскери ерліктері, тарихи құжаттарды, экскурсиялық әзірлемелерді орындау үшін өткеннің материалдық мәдени заттарын іздеу және туристік маршруттарды әзірлеуде қолдануға бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі

    Шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өз бетімен білім алу үшін шет тілін (ағылшын) меңгерудің білімі мен дағдыларын, қажетті және жеткілікті коммуникатік құзыреттілік деңгейін қолдану.

    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Туризм инфрақұрылымы

    Туристік инфрақұрылымды сапалы және сандық міндеттерді шешу, туристік өңірлер мен дестинацияларды дамыту проблемалары мен перспективаларына салалық көзқарасты талдау үшін туристік-сервистік және ілеспе кәсіпорындардың тұтас кешені ретінде бағалау және ұсыну.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Курс аясында студенттер экскурсияның оңтайлы әдістерін қолдана отырып, тұтынушылардың әртүрлі сегменттерінің сұраныстарына сәйкес экскурсиялық маршруттарды әзірлейді, экскурсия техникасы мен әдістерін, қызметтерді тұтынушылардың негізгі жеке қажеттіліктері мен психофизикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, экскурсияның нормативтік-техникалық негіздерін игереді. Оқу барысында студенттер экскурсиялық әңгіме мен шоу тәсілдерін, экскурсанттардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін меңгереді.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру

    Курсты игеру барысында студенттер туризм саласының даму мәселелерін теориялық және әдіснамалық тұрғыдан қарастырады. Туризм бизнесін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі ұстанымдары мен қызметтерімен танысады. Курсты игеру барысында туристік кәсіпорындардың жұмыстарын ұйымдастыруда білімді қолдану дағдылары мен практикалық іскерліктер қалыптасады, туристік кәсіпорындарда басқару негіздері мен бақылау, көліктік саяхаттарды ұйымдастыру, туристерге қызмет көрсету мәдениеті мен сапасы, жекелеген елдердің туризм саласын халықаралық-құқықтық реттеу, туристік бизнес туралы кең түсінік алып, оны басқару шешімдерін қабылдау кезінде практикалық қызметте пайдаланады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Туризм саласындағы кәсіпкерлік

    Бұл курс туризм және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік экономикасын ұйымдастыру, басқару мәселелерін зерттеуге, туризмдегі бірлескен бизнесті ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдер қабылдау әдіс мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер кәсіпорынның сыртқы және ішкі саласын талдау, оның интеллектуалдық, технологиялық және өндірістік әлеуетін, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістерін меңгереді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа бағытталған шет тілі

    Студенттердің туристік және қонақжай секторларындағы коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту, бұл олардың халықаралық кәсіби ортаға енуіне және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Туризм Экономикасы

    Бұл курс студенттерге туризм саласына экономикалық зерттеулер мен талдаулар жасауда: туристік нарық, туристік инфрақұрылым, мультипликативтік тиімділік, негізгі және айналмалы капиталдар, материалдық емес активтер мен лизингтер, сұраныс пен ұсыныс, баға саясаты мен баға белгілеу, пайда, табыс, рентабельділік, туристік шығындар - экономикалық категорияларды игеріп, кәсіпорынның қызметін бағалауда маржиналды тәсілдерді қолдану арқылы туризмнің даму беталыстары мен туризм индустриясындағы туризм жүйесінің қалыптасуында тиімділік пен нәтижеге қол жеткізуде бәсекеге қабілетті маман болып шығуларына ықпал етеді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Халықаралық тәжірибедегі туризм индустриясы мен қонақ үй бизнесінің бизнес-экономикалық негіздері

    Халықаралық туризм мен қонақжайлылық индустриясының микро және макроэкономикалық негіздерінің негізгі құралдарын қолдану; студенттердің нақты экономикалық жағдай негізінде микро және макроэкономикалық саясат туралы білімі мен түсінігін қалыптастыру; сұраныс пен ұсыныстың туристік нарықтарын және туризмді дамытудың экономикалық тенденцияларын талдау.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Студенттердің қызмет саласында кәсіби қарым-қатынас пен іс жүргізуге қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың түпкі мақсаты – мамандық тіліне негізделген коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру, студенттердің кәсіби дайындығын арттыру.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Туризм маркетингі

    Туризм индустриясында тұтынушылардың адалдығын нығайту және сатуды ұлғайту, жарнаманы жақсарту, болашақ нарық тенденцияларын болжау, бәсекелестерден озу үшін маркетингтің қалыптасу жүйесін игеру.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Туризм менеджменті

    Қазақстандық тәжірибиеде туризм мен қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқаруда шетелдік озық тәжірибиелерді пайдалану мақсатында туризм кәсіпорындарын басқаруда, оның қызметінің тиімділігін арттыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби коммуникативті-ситуациялық практикум

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттердің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, яғни қызмет көрсету саласына қатысты практикаға бағытталған ситуациялық тапсырмаларды талқылау кезінде негізгі кәсіби терминологияны білу және ұтымды.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қонақүй менеджменті

    Бұл курс қонақ үй қызметтерін ұсыну процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша кешенді қызметті қамтамасыз етудің, қызметкерлерді ынталандырудың, қонақ үй кәсіпорны қызметінің тиімділігінің өсу факторлары ретіндегі қызметті бақылау мен аудиттің заманауи жүйелерін әзірлеу мен енгізудің теориялық және практикалық мәселелерін игеруге мүмкіндік береді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курс студенттерді туризм саласында кәсіби білім алу үшін ағылшын тілін қолдануға дайындауға, демек, олардың нақты өмір мен жұмысқа деген кәсіби қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 12
  • Туризмдегі туристік агенттік және туроператорлық қызмет

    Курс туроператорлық және туристік агенттіктер қызметінің ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздерін зерттеуге, туристік қызметтерді ұйымдастыру принциптерін, туристік нарықты анализ әдістерін, тиімді дамыту (жобалау), жылжыту және жүзеге асыру үшін туристік нарықты талдауға бағытталған өнім.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Сакралды туризм және мәдени мұра

    Пән қиелі туризмді дамытудың табиғи-мәдени және туристік-рекреациялық әлеуетін, сондай-ақ оларды Қазақстанның туристік индустриясында қолдану мүмкіндігін ашатын құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әлемде және Қазақстанда қиелі туризм мен мәдени мұраны дамыту әлеуетін зерттейді; қиелі туризмнің даму сипаты мен сипаттамаларына талдау жасау; олар қиелі туризмді дамыту мен мәдени мұраны сақтаудың әлемдік тәжірибесін бағалайды, сондай-ақ оларды Қазақстан жағдайларына бейімдеу нұсқаларын қарастырады; қиелі туризмнің инфрақұрылымдық қауіпсіздігін талдау; қиелі туристік өнімдерді жарнамалаумен орналастыру және қиелі туризм саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу; Қазақстанның киелі жерлеріне оларды өркендеу технологиясымен экскурсия жасайды.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы және әлемдегі туризм географиясы

    Әлем аймақтарындағы туризмді дамытуға әсер ететін географиялық факторлардын зерттелуі мен бағалануы, туристік орталықтар инфрақұрылымы, экскурсиялық нысандар, шекараларды кесіп өту және Қазақстанның түрлі аймақтарындағы туризмді ұйымдастырудың ерекшелігі туралы ақпараттарды талдайды.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару

    Осы курс аясында студенттер аспаздық өнімдер өндірісін ұйымдастырудың заманауи, прогрессивті әдістері мен нысандары, тамақтану кәсіпорындарының әртүрлі типтеріндегі тұтынушыларға қызмет көрсету саласында құзыретті болады. Сондай-ақ тамақтану кәсіпорындарында өндірістік және еңбек үдерістерін ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздерін, тұтынушылардың әртүрлі континенттеріне қызмет көрсетудің заманауи әдістері мен нысандарын және тамақтандыру кәсіпорнының қызметін жақсарту үшін жаңа ақпаратты іздеуді, таңдауды және пайдалануды жүзеге асыруды талдайды.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру технологиясы

    Бұл курс іс-шараларды жоспарлау мен басқарудың теориялық аспектілері мен практикалық қолданылуын оқытады. Студенттер түрлі іс-шараларды талдау, жарнамалау, жоспарлау және өткізуді жан-жақты қарастыра отырып, ивент-менеджеріне қажетті тәжірибе мен дағдыларды алады. Сонымен қатар курс барысында осы саладағы менеджерлерге қажетті коммуникативтік, тұлғааралық және ұйымдастырушылық қабілеті мен басқару дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жеке даму негіздері

    Курстың мақсаты:білім алушыларда экономика және құқық саласындағы құзыреттерді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология мен тіршілік қауіпсіздігі негіздерін, ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру, сондай-ақ басшылық пен көшбасшылық, кәсіпкерлік, өз мүдделері саласында сыни ойлауға және ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға қабілетті инновацияларға бейімділік дағдыларын қалыптастыру.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туристік іс-әрекет психологиясы

    Кәсіби қызмет үшін қажетті психологиялық білімдер мен дағдыларды қалыптастыру және келешек туризм мамандарының адамның күйін анықтау және болжау, жеке тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, басқару процесін бағдарламалау.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Ивент туризмін және іс-шараларды ілгерлету

    Курс теориялық білім алуға және іс-шараларды жылжытуды практикалық қолдануға, сондай-ақ талдау, маркетинг, түрлі іс-шараларды жылжытуды және өткізу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Шет тілдік коммуникативті-ситуациялық практикум

    Бұл курс студенттердің кәсіптік шет тілдік-коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби даярлауда сөйлеу әрекетінің өнімді түрін және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс аясында белсенді қарым-қатынас үшін рефлексиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған белсенді оқытуды жүзеге асыруға және студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетінен туындайтын жағдайлар мен проблемалық ситуациялар бойынша құрылымдық және семантикалық тіректерге негізделген дискуссия мен полемика әдісін қолдана отырып ойлау және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Тур өнімін жасау және турды есептеу

    Бұл курс студенттерді туризм және қонақжайлылық өнімдері мен қызметтерін қалай анықтауға, дамытуға және жылжытуға үйретеді. Бұл курста туристік өнімдерді әзірлеу үшін пайдаланылатын үрдістердің, сондай-ақ келушінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін, қызметтер мен ыңғайлылықты жақсартудағы мүдделі тараптардың рөлі, туристік өнімдерді жоспарлаумен, жобалаумен және жеткізумен байланысты негізгі элементтер қолданысы талданады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Дестинация брендингі

    Бұл курс бренд-менеджменттің тұжырымдамалық, әдіснамалық негіздерін, оның ішінде туристік дестинацияларды басқару жүйесін зерделеуге, сондай-ақ әртүрлі жас ерекшеліктері мен нарықтың әлеуметтік сегменттерін психологиялық қабылдау ерекшеліктеріне сәйкес туристік брендтерді қалыптастыруды және басқаруды басқарудың заманауи технологияларын иеленуге бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі маркетингтік зерттеулер

    Бұл курс студенттерге туризм саласындағы маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық және практикалық аспектілерін түсінуге, зерттеу әдістемесін, зерттеу процесін дайындау кезеңдерін анықтауға, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін сауатты дамытуды және туристік практикада қолдана білуді игеруге бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Гастрономия және мейрамхана ісі

    Курс туризмдегі бренд-менеджмент проблемаларын, оның ішінде брендингті басқару жүйесін әзірлеу және енгізу және туристік қызметтерді тұтынушылардың қазіргі заманғы талаптарына сәйкес келетін туристік дестинацияларды жылжыту контекстінде түсінуге, сондай-ақ аумақтың дамуындағы гастрономияны және туристік дестинацияны жылжыту құралы ретіндегі гастрономияның рөлін зерттеуге, елдердің, қалалардың, аймақтардың гастрономиялық брендін қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникативті-ситуациялық практикум

    Шет тілінде кәсіби бағдарланған оқыту әдісін қолдана отырып, бұл курс студенттерде шығармашылық ойлау мәдениетін және шет тілінде талқылау әдісін қолдана отырып қызмет көрсету саласындағы әр түрлі проблемалар мен жағдайларды талқылау және тәуелсз шешім қабылдау біліктілігін дамытады. Курс студенттерге жеке өмірлік тәжірибесін және бұрын алған білімін пайдалана отырып жаңа тәжірибе жинақтауға және басқа зерттеулік және проблемалық әдістерді қолдана отырып, өз ойын логикалық түрде құру, пікірталас жасау, өз көзқарасын кәсіби шет тілінде дәлелдеу алу біліктіліктерін, пікірталас мәдениетін және полемикалық шеберлігін дамытады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған шет тілі

    Курс студенттердің сөйлеу компоненттерін, шет тіліндегі ұғымдар мен терминологияларды түсіну үшін коммуникативтік-интермәдени және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады және қалыптастырады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тур-қонақ үй бизнесіндегі кадрлық менеджмент

    Курс барысында персоналды кәсіби іріктеуде және оларды таңдауда, ситуациялық тәсілді қолдануда практикалық білігі мен дағдысы, туризмде адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру бойынша басқару шешімдерін жасау және адам факторының призмасы арқылы ұйымдастыру проблемаларын талдауға қабілеттілік қалыптасады, персоналды басқару үдерісі мен жүйені жетілдіру туралы жобалардың және әлеуметтік тиімділігі бағаланады.

    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Туризм-қонақ үй бизнесіндегі қаржылық менеджмент

    Курс халықаралық туризм мен қонақ үйлер бизнесіндегі кәсіпорындардың қаржылық және құқықтық реттеулерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға, халықаралық сауда мен қаржылық қатынастарды талдау мен оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеуге, туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қаржылық жағдайын талдаудың сандық және сапалық әдістеріне бағытталған.

    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі статистика

    Курс туризмнің статистикалық көрсеткіштерін есептеудің әдістемелік мәселелерін зерттеуге, туристік нарықтың даму заңдылықтарын, оның экономиканың басқа салаларына және халықтың өмір сүру деңгейіне әсерін анықтауға бағытталған. Бұл курс туризм статистикасының пәніне, категорияларына, әдістеріне және метрикасына бағытталған. Және ол ішкі және халықаралық туризмнің экономикасы мен статистикасы бойынша мамандарды дайындауға арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бренд менеджмент (майнор)

    Курс бренд менеджментінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға және алған білімдерін практикада қолдана білуге, туристік дестинациялардың заманауи брендингінің принциптері мен технологияларын түсінуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Әлеуметтік туризм

    Курс шеңберінде студенттер отбасыларды, жастарды, қарттарды, халықтың аз қамтылған қабатын, қаражаты шектеулі адамдарды және т.б. қоса алғанда, барлығы үшін әлеуметтік туризмді ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер туризм саласындағы әлеуметтік саясатты қолдау тетіктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі туризмді ұйымдастыру технологиясы

    Курс студенттерді туризм және қонақжайлылық өнімдері мен қызметтерін қалай анықтауға, дамытуға және жылжытуға үйретеді Бұл курста туристік өнімдерді әзірлеу үшін пайдаланылатын үрдістердің, сондай-ақ келушінің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін, қызметтер мен ыңғайлылықты жақсартудағы мүдделі тараптардың рөлі, туристік өнімдерді жоспарлаумен, жобалаумен және жеткізумен байланысты негізгі элементтер қолданысы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    Бұл курс бизнес-жоспарлау мәселелерін, оның туристік компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы орны мен рөлін зерттеуге, сондай-ақ бизнес-жоспарлау технологиялары саласындағы практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Оқу барысында студенттер бизнес-жоспарлау әдістемесі саласындағы әдістерді меңгереді; - бизнес-жоспардың мәнін және бизнес-жоспардың құрылымын түсіну; - қарапайым есеп айырысу және аналитикалық әрекеттерді орындау және туроператорлық және турагенттік қызмет көрсету саласындағы қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалау дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмдегі сервистік қызмет

    Пәнді оқу барысында студенттер сервистік қызметті, сервистің даму тарихын, сервистік қызмет түрлерін, сервистік қызметті іске асыру технологияларын, қызметтерді жіктеу принциптерін және сапа, қауіпсіздік, мәдениет сипаттамаларын талдауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады. Студенттер сервистік қызметті экономиканың, мемлекеттің құрамдас бөлігі ретінде сипаттай алады, сервистік қызметті ғылыми талдаудың әдіснамалық негіздері мен пәнаралық сипатын ашып, қазіргі жағдайына талдау жасай алады және сервис саласын жетілдірудің перспективалық бағыттарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көлік менеджменті

    Курс студенттердің туристік іс-әрекеттегі көлік және көлік қызметтерін басқарудың маңыздылығы мен көпвариативтілігін кешенді ұсынуды қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттерде туризм индустриясында көлік қызметтерін ұсыну технологияларын басқару, көлік құралдарын пайдалана отырып туристік бағдарламаларды әзірлеу және жоспарлау, көлік қызметтерін басқару саласындағы әлеуметтік саясатты ескере отырып, туристік қызметті ұйымдастыруда ұтымды басқару шешімдерін қабылдау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй қызметіне қызмет көрсетуді стандарттау

    Курсты игеру барысында студенттер қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптарды реттейтін нормативтік-құқықтық және технологиялық құжаттаманы оқиды, сонымен қатар қонақ үй бизнесінде қызмет көрсету сапасын бақылау және бағалау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Пәнді игеру барысында студент ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кәсіби білім алады, ұйымдық басқаруды тиімді басқару саласында дағдылар мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады, қызметкерлердің жеке ерекшеліктерін және туристік индустрия кәсіпорындарын дамыту мақсаттарын жан-жақты талдауды ескере отырып, басқарудың инновациялық әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ивент менеджмент (майнор)

    Бұл курс іс-шараларды жоспарлау мен басқарудың теориялық аспектілері мен практикалық қолданылуын оқытады. Студенттер түрлі іс-шараларды талдау, жарнамалау, жоспарлау және өткізуді жан-жақты қарастыра отырып, ивент-менеджеріне қажетті тәжірибе мен дағдыларды алады. Сонымен қатар курс барысында осы саладағы менеджерлерге қажетті коммуникативтік, тұлғааралық және ұйымдастырушылық қабілеті мен басқару дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Этномәдени туризм

    Курс мәдениеттің аумақтық саралануын және оның жеке құрамдас бөліктерін 2013 халықтың тұрмысы мен дәстүрін, материалдық және рухани мәдениет элементтерін және этномәдени және туристік әлеуетті зерттеуге бағытталған. Осы курс шеңберінде студенттерде қазіргі кезеңде және жақын болашақта белгілі бір аумақта этномәдени туризмді ұйымдастыруда білімдерін қолданудың практикалық дағдылары мен біліктіліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризм менеджерлерінің практикалық және іскерлік дағдылары

    Осы курс шеңберінде студенттер іскерлік кездесулер, келіссөздер, жұмысқа орналасу мақсатындағы сұхбаттасу, аудитория алдында сөз сөйлеу, тиімді түйіндемелер, жиналыс хаттамасы мен күн тәртібін жасау, өздерін және өз уақыттарын тиімді басқарудың кәсіби дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тур-қонақ үй бизнесіндегі стратегиялық менеджмент

    Курс нарықты талдаудың стратегиялық құралдары мен микро-макро деңгейдегі менеджмент негізінде туристік-қонақ үй бизнесін перспективалық дамыту үшін тиімді басқару шешімдерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында тыңдаушылар тур-қонақ үй қызметтері нарығын стратегиялық талдау, жоспарлау және болжау дағдыларын игереді; қонақжайлылық саласындағы ерекшеліктер мен трендтерді зерделеу және түсіну; тур-қонақ үй бизнесі кәсіпорнын өз стратегияларын тиімді басқарумен, өзгермелі ортаға бейімделумен және өзінің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізумен қамтамасыз етуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Белсенді туризм түрлерінің техникасы мен тактикасы

    Курс студенттерде туризм техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыруға, техникалық тәсілдерді (туризм түрлері бойынша) меңгеруге, 1-2 күрделілік санатындағы тау, су, жаяу, шаңғы және велосипед саяхаттарын ұйымдастыру және өткізу мақсатында қауіпсіз туризм қағидаттарын және белсенді туризмнің тактикалық әзірлемелерін жасау және әзірлеу әдістемесін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметті цифрландыру

    Курсты оқу барысында туристтік және қонақ үй бизнесінің цифрлық және бизнес-үрдістері қарастырылып, оларды жүзеге асыру мысалы ретінде универсалды 1С басқару жүйесімен қатар, жаhандық Amadeus, Gabriel, Sabre броньдау жүйелері және R-Keeper мен Shelter қонақ үй бизнесін автоматтандыру жүйелері оқытылады. Жалпы, бұл курс білім алушылардың туристтік индустрия, мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесін басқару саласындағы тағылымдарын қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг

    Бұл курс халықаралық туризм және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетингтің заманауи қағидаттары мен ғылыми әзірлемелерін қамтиды және туристік компаниялар мен қонақжайлылық кәсіпорындарындағы маркетингтік зерттеулер мен корпоративтік басқару процестері мен әдістерін жан-жақты қарастырады. Курс студенттердің халықаралық маркетингтік операцияларды түсіну, талдау және жүргізу, маркетинг менеджментіндегі шешім қабылдауға және туристік, қонақ үй кәсіпорындарының тиімді дамуын, тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз етуге қажет мәліметтерді талдауда әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану, туризм және қонақжайлылық саласындағы корпоративтік басқарудағы перспективалар мен заманауи тенденцияларды бағалау қабілеттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Сатуды басқару және туристік қызметтердің жарнамасы

    Курс өткізу қызметін, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ұйымдастырушылық ресурстарды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару арқылы сату саласындағы ұйымның мақсаттарына тиімді және пәрменді қол жеткізу жүйесін меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған, студенттер арасында қонақ үй өнімдерін сату технологияларын, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктерін, тиімді жұмыс істейтін қонақ үй сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бұл курс шеңберінде жарнама қызметінің негізгі аспектілерін оқиды, жарнама және маркетинг, жарнама және құқықтық реттеу, жарнама және ақпараттық сала, жарнама және мәдениет сияқты құбылыстарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Күрделілігі 1-2 санаттағы белсенді туристік саяхаттардың бағдарламаларының оңтайлы нұсқаларын жобалайды және өткізеді, туристік сапардың картасы мен туристік топтың саяхат кестесін құрастырады.
  • Микро - және макроэкономикалық жағдайларды түсіндіру және талдау, өзінің кәсіби қызметі барысында ұтымды шешімдер қабылдау, экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, экономикалық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін пайдалану қабілеті.
  • Туризм индустриясындағы іс-шаралардың рөлі мен маңыздылығын талдау және сыни бағалау, табысты іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолдану.
  • Аумақтардың туристік әлеуетін талдауды және бағалауды, экскурсиялық маршруттар мен көпкүндік турларды елдің тарихи-мәдени мұрасын, ішкі және халықаралық туризмнің әлеуметтік-маңызды мәселелерін ескере отырып құрастырады.
  • Туризм мен қонақ үй бизнесін басқару жүйесінің әр түрлі модельдері мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру негізінде, маркетинг-менеджменттің және маркетингтік зерттеулердің элементтері мен принциптерін қолдану сондай-ақ бәсекелестік орта жағдайында стратегиялық маркетингтік жоспарды әзірлеу.
  • Ұжым қызметін ұйымдастыруда және кәсіби басшылықты жүзеге асыруда көшбасшының дағдыларын қолданады; экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін көрсетеді; ұжым қызметін ұйымдастыру және кәсіби басшылықты жүзеге асыру;
  • Туризм және қонақжай индустриясында менеджменттің барлық деңгейлерінде экономикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсете отырып, туризм саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, болжау және бағалау модельдерін талдау.
  • Әр түрлі туристік кәсіпорындар үшін ақпараттық шешімдердің құндылық ұсыныстарын талдайды және қалыптастыра біледі. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады. Туристік, мейрамхана, қонақ үй бизнесі үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгере алады.
  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби тақырыптарда тиімді қарым-қатынас жасай білу; өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, кәсіби және коммуникативті мәселелерді талдай білу іскерлігін көрсете алады.
  • Mейманхана қызметтерінің өзара байланысының тиімді ұйымдастырылуын, өндірістік-технологиялық қызметті және тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындары қызметінің функционалдық процестерін сыни талдау қабілеті.
  • Брендтік құралдарды пайдалану және ішкі брендке бағытталған мінез-құлық пен мәдениетті өзгерту арқылы бизнес стратегиясын жүзеге асыру, сондай-ақ тұтынушылар үшін туризм және гастрономия саласындағы өнімдердің немесе қызметтердің қабылданатын құнын арттыруға бағытталған тиімді брендті басқару.
  • Туристік ресурстарды талдайды және келушілердің қажеттіліктерін ескере отырып туристік өнімді дамытады, туристік кәсіпорындарда құжаттамалық қамтамасыз ету процедураларын қисынды түрде құрастырады, сатылымды жылжытудың және туристік өнімді насихаттаудың заманауи түрлерін қолдана отырып, ішкі және кіру туристік өнімдердің тиімді стратегиялары мен есептеулерін таңдайды.
  • Мотивация, көшбасшылық және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын меңгереді, ұйым ішіндегі жанжалдарды талдайды және туризм мен қонақжай индустриясындағы персоналды басқаруда стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің өзіндік әдістерін әзірлейді.
  • Аумақтық рекреациялық жүйенің (AРЖ) ерекшеліктерін және туризмнің кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретіндегі мәнін танып, тарихи оқиғаларға сыни шолу жасап, Қазақстан Республикасында туризмнің қалыптасу тарихына және туризмнің ел экономикасындағы рөліне қатысты туризм мен өлкетану зерттеулерінің мен деректерін жүйелейді.
  • Тұрақтылықты арттыру және қаржылық тәуекелдерді азайту үшін тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың өзіндік әдістері, персоналды басқару жүйесінде зерттеу әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, туристік және қонақ үй бизнесін (мотель) ашудың экономикалық орындылығын негіздеу;

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top