Мейрамханада өнім сапасын басқару

  • Мақсаты-ассортименттің алуан түрлілігі мен пісіру технологиясын ескере отырып, мейрамханада өнім сапасын басқарудың құралдары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Зерделенетін болады: өнім сапасы ұғымдары, нормативтік құжаттар, технологиялық карталар, өнімді ротациялау ережелері, фирма ішіндегі сапа стандарттары, өнімді тексеру жөніндегі менеджердің міндеттері, мамандандырылған химия, персоналды бақылау, QSI, сапа, тазалық, қызмет көрсету, маркетингтік акциялар, сатып алушылардың пікірлері.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top