Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық саласында халықаралық стандарттарға сай келетін және қонақжайлылық индустриясында, мейрамхана ісінде өз бизнесін ұйымдастыру мақсатында кәсіби дағдыларды жетілдіруге қабілетті, терең білімі мен практикалық дағдылары бар қызмет көрсету саласында бакалавр даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сакральді Маңғыстау
Медиа сауаттылық
Экономикалық теория
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ойлау дизайны
Құқық негіздері
Қоғамға қызмет
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Француз тілі
Парсы тілі
Кәсіпкерлік
Итальян тілі
Жаһандық экология
Түрік тілі
-
2 Оқу жылы
Академиялық жазылым негіздері
Кәсіби шет тілі
Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби этика
Housekeeping
Эмоционалды интеллект
Room Service
Бизнес ағылшын тілі
Қазақ қонақжайлылығының негіздері
-
3 Оқу жылы
Booking
Restaurant
Қонақүйлерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері
Қонақжайлылықтағы GDS
BQ
Reseption
Ұлттық қонақжайлылық географиясы
Қонақжайлылық маркетингі
Kitchen
Мейрамхана кешендерінің эстетикасы мен дизайны
Әлем халықтарының гастрономиясы
Туризм маркетингі
F&B trends
Қонақжайлылықтағы жарнама
Туризм менеджменті
Қонақжайлылық менеджменті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық, ұлттық және жеке рухани-адамгершілік құндылықтарды көрсетеді.
- Қонақжайлылық негіздерін, орналастыру және тамақтану индустриясы кәсіпорындарының қызметін біледі және түсінеді.
- Әр түрлі тілдер мен мәдениеттерде кәсіби қызметте тілдерді және академиялық жазуды терең білуді қолданады.
- Кәсіби қызметте компьютерлік бағдарламаларды, интернет-технологияларды, GDS қолданады.
- Клиенттердің тұруы мен тамақтануы үшін халықаралық стандарттарға жауап беретін қызметтерді жасайды.
- Өнімдер мен қызметтерді жылжыту және іске асыру үшін әртүрлі технологияларды әзірлейді.
- Қызметкерлер мен қызметтердің сапасын тиімді басқарады, мәселелерді шешеді және шешім қабылдайды, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды.
- Қонақжайлылық индустриясы және мейрамхана ісінде өз бизнесін ұйымдастыру мақсатында кәсіби дағдыларды жетілдіреді.