Мейрамхана қызметтерінің сапасын басқару

  • Пәннің мақсаты: ассортименттің әралуандылығы мен дайындау технологияларын ескеріп, мейрамханадағы қызмет көрсету сапасын басқару саймандары мен әдіснамаларын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Өнім сапасы ұғымы, нормативтік құжаттар, технологиялық карталар, азық-түліктер ротациясының ережелері, фирманың ішкі сапа стандарттары, азық-түліктерді, арнайы химияны, қызметкерлерді тексеру бойынша менеджердің міндеттері, QSI, сапа, тазалық, қызмет көрсету, маркетинг акциялары, тұтынушылардың пікірі.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top