7M01501 Информатика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті тиімді және тиімді жүзеге асыра алатын, стандартты және стандартты емес кәсіптік-педагогикалық тапсырмаларды шеше алатын, информатика және АКТ саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін жүріп өтуге қабілетті білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Танымал информатика
Пән ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, беру, талдау және бағалау әдістері мен процестерін компьютерлік технологияларды қолдана отырып, оны шешім қабылдау үшін қолдану мүмкіндігін қамтамасыз етеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы информатика мұғалімінің жұмысын жоспарлай алады, информатиканы оқыту кезінде педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыра алады, информатиканың өмірмен байланысын ашып, оқытудың әртүрлі құралдары мен әдістерін қолдана отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша сабақтан тыс жұмыс
Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы информатика бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру бойынша психологиялық-педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді талдауды жүзеге асыра алады, информатика бойынша сыныптан тыс іс-шаралардың сценарийін әзірлеу және апробациялау, информатика бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру бойынша өз тәжірибесінің материалдарын сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады; лингвистикалық төзімділік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих және философия ғылымы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиялық технологиялар
Пән компьютерлік желілердің даму тенденцияларын, деректерді берудің заманауи хаттамаларын, сайттарды жылжыту әдістерін, on-line Web-сервистерінің ерекшеліктерін, Web*оқытады.Web-қосымшаларды құру құралдары; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы сымсыз желіге қосылуды баптай алады, on-line Web-сервистермен жұмыс істей алады; Eclipse © IBM ортасында қосымшалар жасай алады; Wiki беттер жасай алады; CMS Joomla, Apache, Tomcat ортасында контентті басқара алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеудегі ақпараттық технологиялар
Пән MATLAB пакетін және оның негізгі технологияларын жоғары деңгейде қолдайды- MATLAB пакетінің бөлігі болып табылатын өнімділігі жоғары есептеулерді қолдаудың стандартты кітапханалары, сирек матрицаларды факторизациялау және ішінара есептерді меншікті мәндерге шешу мүмкіндіктері, дискретті Фурье түрлендіруі, екі өлшемді дискретті Фурье түрлендіруі, бірнеше дискретті Фурье түрлендіруі, символдық түрлендірулерді қолдау үшін Maple компьютерлік математика жүйесінің негізгі мүмкіндіктері, Maple ядросының өзіндік мәндердегі мүмкіндіктері MATLAB, алгебралық өрнектерді жеңілдету, көпмүшелердің түбірлерін табу, шектерді есептеу, қуат қатарына ыдырау, тікелей және кері интегралдық түрлендірулердің (Лаплас және Фурье) нәтижелерін символдық есептеу. Пәнді оқу барысында білім алушы таңдалған пәндік саладағы математикалық модельдерді талдау әдіснамасын және оларды сандық іске асыру әдіснамасын түсінетін болады. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, математикалық модельдеу есептерін шешудің жаңа әдістерін әзірлеу дағдыларын, атап айтқанда, өнімділігі жоғары есептеулерді қолдаудың заманауи жүйелерін және аналитикалық есептеулерді қолдау жүйелерін пайдалана отырып меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеудегі компьютерлік есептеу технологиялары
Пән математикалық модельдеудің ерекшеліктерін және оның құралдары ретінде есептеу әдістерінің теориялық негіздерін, деректерді өңдеу әдістерін зерттейді: интерполяция, жуықтау, алгебралық және дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерін шешу, интегралдарды есептеу, оңтайландыру әдістері, есептеу жұмыстарына арналған бағдарламалық құралдар: MathCad, Derive, Mathematica, Statistica. Пәнді оқу барысында білім алушы сандық әдістердің теориялық негіздерін және олардың математикалық негіздерін, сандық саралау мен интеграциялаудың негізгі алгоритмдерін, қарапайым және жеке дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін, функцияларды жуықтау және интерполяциялау принциптерін түсінетін болады. Математикалық есептерді шешу үшін сандық алгоритмдерді әзірлей және жүзеге асыра алады, есептің түріне және зерттеу жағдайларына байланысты қолайлы сандық әдістерді талдай және таңдай алады, сандық есептеулердегі қателіктерді бағалай және басқара алады, күрделі жүйелер мен құбылыстарды модельдеу және талдау үшін сандық әдістерді қолдана алады, сандық эксперименттердің нәтижелерін түсіндіре алады және олардан практикалық қорытындылар шығарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты технологиялар
Пән бағдарламалық құралдарды құрудың заманауи әдістері мен технологияларының ерекшеліктерін оқытады, пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы бұлтты есептеу сервистерін құру және пайдалану процестерін басқара алады , бұлтты есептеулермен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Пән білім беруді ақпараттандырудың бағыттарын, технологияларын, оқытуда ақпараттық технологияларды енгізуді оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқу материалын меңгеруді жүйелендіру және бақылау үшін мультимедиялық қосымшаларды, оқыту модельдерін әзірлей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі робототехниканы оқыту технологиялары
Пән білім беру робототехникасы мен IT-білім беруді дамытуды, ақпараттық технологиялар, Компьютерлік модельдеу, мехатроника, робототехника және ғылыми-техникалық шығармашылық саласында білім беру жүйесін дамытуды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы нақты бағдарламалау міндеті үшін белгілі шешімдер алгоритмдерін қолдана алады, информатиканы оқыту процесінде роботтар моделін қолдана алады, балалардың техникалық шығармашылығын ұйымдастыруда роботтарды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сабақтан тыс жұмыста робототехниканы оқыту жүйесі
Пән білім беру робототехникасы мен IT-білім беруді дамытуды, робототехниканы сабақтан тыс жұмыста оқыту жүйесін, робототехниканы оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы бағдарламалаудың нақты міндеті үшін белгілі шешімдер алгоритмдерін қолдана алады, информатиканы оқыту процесінде Роботтар моделін қолдана алады, балалардың техникалық шығармашылығын ұйымдастыруда роботтарды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру
Пән білім алушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру әдістері мен жолдарын, зерттеу мәдениетіне қойылатын талаптарды, оқу үрдісінің құрылымындағы ҒЗЖ орнын зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу орнының ерекшеліктеріне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының жүйесін жасай алады, зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру жүйесін бағалауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Пән заманауи компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғаудың заманауи әдістерін; ақпаратты рұқсатсыз бұғаттаумен, қол жеткізумен, көшірумен, өзгертумен және жинаумен күресудің заманауи тәсілдерін меңгереді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ақпаратты қорғау жүйесін құруға, ұйымдарда құпия ақпаратты қалпына келтіруге қабілетті; ақпараттық технологиялар және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында консультативтік қызметті жүзеге асыруға, ақпараттық ресурстарды басқаруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бақылау-өлшеу материалдары
Пән информатика бойынша Бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеудің теориялық және әдістемелік негіздерін, оқушылардың білімін, іскерліктері мен дағдыларын бақылау және бағалау процесін моделдеуді үйренеді. білімді бақылау және бағалау принциптері; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы информатиканы оқыту үрдісінде білім берудегі қазіргі үрдістерді ескере отырып, білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылауды жобалау және ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша зертханалық практикум
Пән жаңартылған орта білім беру жағдайында мектеп информатика курсының құрылымын оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы информатика оқулықтарын сараптауды, талдауды жүзеге асыра алады, критериалды бағалау жағдайында оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау және бағалаудың міндеттері, формалары, тәсілдері мен құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру
Пән жоғары мектепте іздеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу үшін қажетті ақпараттық, инновациялық, креативті және әдіснамалық құзыреттерді қалыптастырады.Пән үрдісінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеулер әдістерін,
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қорғау
Пән компьютерлік ақпаратты қорғаудың негізгі бағыттарын, ақпаратты қорғауды ұйымдастыру әдістерін оқытады; оқу нәтижесі бойынша білім алушы ақпаратты қорғау саласының негізгі ұғымдарын біледі, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика мұғалімінің педагогикалық зерттеулеріндегі статистикалық әдістер
Пән зерттеудің статистикалық әдістерін зерттейді: түрлері, мақсаты, қолданудың педагогикалық шарттары, педагогикалық үлгілер, педагогикалық зерттеу гипотезалары және оларды тексеруге, ақпараттық сүйемелдеуді қолдана отырып педагогикалық зерттеу деректерін сипаттауға және талдауға, педагогикалық құбылыстардың тәуелділігін зерттеуге, ақпараттық сүйемелдеуді қолдана отырып педагогикалық құбылыстарды факторлық (корреляциялық-регрессиялық) талдауға дағдыландырды. Пәнді оқу барысында білім алушы білім беру және кәсіби қызметте әлемнің қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы білімді пайдалану, ақпаратты математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс құру қабілеті, бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпаратты компьютерлік өңдеу саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асыру қабілеті, қазіргі заманғы ақпараттық және құру үшін коммуникациялық технологиялар, электрондық білім беру ресурстарын қалыптастыру және әкімшілендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, білім беру ұйымдарында зерттеу қызметі үшін ұтымды әдістер мен тәсілдерді таңдауды жүзеге асыруға, зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру жүйесіне бағалауды жүзеге асыруға қабілетті.
- Жаңартылған орта білім (Lesson Study) аясында білім беру ортасын талдауды жүзеге асыруға, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, ақпараттық технологияларды әзірлеумен авторлық курстарды, оқу материалын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін қосымшаларды әзірлеуге қабілетті.
- Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, білім беру ұйымдарда информатиканы, АКТ пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
- Математика саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті көрсете алады, информатиканы оқыту процесін құрастыру үшін оқылатын салалардағы заманауи үрдістерді қолдана алады
- Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және тәрбие қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
- Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын академиялық адалдық ережелерін қарастырып ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті
- Информатика әдістемесінің қазіргі жағдайы туралы білімді көрсете алады, информатиканы оқыту процесін құрастыру, оның ішінде ақпаратты қорғау, ақпаратты қалпына келтіру үшін математика мен информатиканың қазіргі заманғы үрдістерін қолдана алады; Ақпараттық технологиялар және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында кеңес беру қызметін жүзеге асырады, ақпараттық ресурстарды басқара алады.
- Стандартты және стандартты емес ғылыми есептерді шешу негізінде зерттеу нәтижелерін ұсына отырып, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті.