Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика және білім беруді ақпараттандыру в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет ресурстарын жасау мен пайдалану

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда білім беруді ақпараттандыру туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, оқытудың негізгі мәселелерін анықтау, оқытудың әртүрлі мәселелерінің оңтайлы шешімдерін табу болып табылады. Бұл пән білім беру саласындағы ақпараттандырудың теориялық мәселелерін, білім беру саласын жаңа ақпараттық технологияларды оңтайлы пайдалану әдіснамасы мен практикасымен қамтамасыз ету проблемаларын, білім беруді ақпараттандыруға, білім беруді ақпараттандыруға байланысты бар проблемаларды талдауға бағытталған негізгі міндеттер мен іс-шараларды қарастырады және оларды шешудің мүмкін жолдары қарастырылады. Пәнді игеру барысында магистранттар алған білімдерін практикада пайдаланудың практикалық дағдыларын, оқытуға байланысты мәселелерді шешу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, магистранттарды педагогикадағы зерттеу процесін ұйымдастыруға дайындау курсты игеру барысында мынадай мәселелер қарастырылады: Қазақстандағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздері, Қазақстанның ғылыми қызметінің тарихы, қазіргі жағдайы мен проблемалары, ҚР ғылым саласындағы заңнама, ҒЗЖ басқару, халықаралық ынтымақтастық, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау.педагогикалық кадрлар, ғылымның қазіргі әдістемесі (классикалық ғылымнан-классикалық емес ғылымға - қазіргі заманғы әдіснамалық рефлексия, білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді бағалау параметрлері мен критерийлері, ғылыми қызметтің жалпы технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі онлайн платформалар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім беруді цифрландыру, Педагогтің кәсіби стандартын енгізу және іске асыру жағдайында және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану жағдайында педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жаңарту және жетілдіру. Пәнді игеру барысында магистранттар онлайн-платформаларды оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын пайдалану, зияткерлік меншік құқықтарын ресімдеу, ашық курстар құру процестері және ашық электрондық білім беру ресурстарын ұсыну модельдерін қолдану дағдыларын жетілдіреді. Негізгі сұрақтар: қашықтықтан оқытуды қолдаудың цифрлық платформалары мен құралдарына шолу, it (аралас оқыту, инверттелген сынып, Case-Study) және т. б. пайдалана отырып, заманауи білім беру технологияларын іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу

    Пәнді зерделеудің мақсаты-педагогтің ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын жетілдіру. Пәнді игеру барысында ғылыми-педагогикалық зерттеулердің типологиясы, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Ғылыми-зерттеу мәдениеті мен шығармашылығы, педагог-зерттеушінің этикасы, педагогикалық зерттеулердің әдістері мен технологиялары қаралатын болады. Магистранттар зерттеу қызметін ұйымдастырудың барабар әдісін таңдаудың практикалық дағдыларын, педагогтың ғылыми-педагогикалық қызметінің өзін-өзі көрсету негіздерін, көпшілік алдында сөйлеу және ғылыми жұмыстар жазу технологияларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі

    "Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты -болашақ информатика оқытушысын техникалық және бағдарламалық - әдістемелік қамтамасыз етудің әр түрлі жағдайларында пәндерді шығармашылық оқыту үшін қажетті біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру; - болашақ оқытушыны ақпараттық технологиялар саласындағы педагогикалық қызметтің әр түрлі формаларын ұйымдастыруға және өткізуге дайындау; - білім беру саласындағы ғаламдық ақпараттандырудың жолдары мен перспективалары туралы жалпы түсініктерді дамыту және тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда білім беруді ақпараттандыру туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, оқытудың негізгі мәселелерін анықтау, оқытудың әртүрлі мәселелерінің оңтайлы шешімдерін табу болып табылады. Бұл пән білім беру саласындағы ақпараттандырудың теориялық мәселелерін, білім беру саласын жаңа ақпараттық технологияларды оңтайлы пайдалану әдіснамасы мен практикасымен қамтамасыз ету проблемаларын, білім беруді ақпараттандыруға, білім беруді ақпараттандыруға байланысты бар проблемаларды талдауға бағытталған негізгі міндеттер мен іс-шараларды қарастырады және оларды шешудің мүмкін жолдары қарастырылады. Пәнді игеру барысында магистранттар алған білімдерін практикада пайдаланудың практикалық дағдыларын, оқытуға байланысты мәселелерді шешу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу әдіснамасы

    Мақсаты: Информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу әдіснамасын зерделеу. Міндеттері: Информатиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері мен тәсілдерін зерделеу; информатиканы зерттеудің ғылыми-теориялық негіздері және оларды білім беру практикасында қолдану тәжірибесі туралы білімді дамыту және жүйелеу. Қысқаша мазмұны: Информатиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Информатиканы оқыту әдістемесін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепте робототехниканы оқытудың заманауи әдістері

    Мақсаты: Мектепте робототехниканы оқыту әдістемесі және оқу процесін қамтамасыз ететін әдістемелік құжаттарды әзірлеудің практикалық дағдылары туралы теориялық білім алу. Міндеттері: Білім беру саласындағы робототехника бойынша заманауи технологиялар негізінде оқу қызметін ұйымдастыру, роботтарды жасау кезінде қолданылатын базалық технологиялар кешенімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: білім беру робототехникасы сабақтарында білім алушылармен жұмыс ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • MathLab қолданбалы математикалық бағдарламалар дестесі

    "MathLab математикалық қолданбалы бағдарламалар пакеті" курсының мақсаты - өнеркәсіптік автоматтандырудың қазіргі заманғы жабдықтарының өзара әрекет ету тәсілдерін оқу, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің типтік кластарын оқу болып табылады. Тақырыптар тізімі: жұмысты ұйымдастыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Автоматтандырылған жұмыс орны. Microsoft Office пакеті құжатайналымын қолдаудың бірыңғай жүйесі ретінде. Бағдарламалық қамтамасыз етудің кәсіби белгісі бойынша жіктелуі. Кәсіби мақсаттарға арналған негізгі пакеттерге шолу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Mathcad және Mathematica қолданбалы математикалық бағдарламалар дестесі

    Пәнді игерудің мақсаты-осы пакеттердің қол жетімді жаңа нұсқаларын терең зерттей отырып, Mathcad және Mathematica пакеттерімен жұмыс істеу әдістерін практикалық игеру; есептеу эксперименттерін жүргізуге, әртүрлі физика-механикалық процестердің математикалық модельдерін құруға және шешуге мүмкіндік беретін әдістердің кең арсеналын игеру. Математикалық қолданбалы бағдарламалар пакеттері, олардың түрлері мен мүмкіндіктері, пайдалану бағыттары, нақты бағдарламалардың жұмыс принциптері және оларды қолдану қарастырылады. Бағдарламалардың мүмкіндіктері, оларды қолдана отырып математикалық есептеулер жүргізу алгоритмдері, есептеулерді графикалық рәсімдеу арқылы ақпараттық мәдениетті көрсету, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі тілде бағдарламалау

    Пәннің мақсаты модульдік және объектіге бағытталған бағдарламалауды, негізгі ұғымдарды: объектіні, объектілерді іске асыруды, объектілер иерархиясын құруды, полиморфизмді, заманауи бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалауға шығармашылық көзқарасты және БҚ әзірлеу құралдары саласындағы қызығушылықты жетілдіреді, объектіге бағытталған бағдарламаның ерекшеліктерін игереді, жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінде бағдарламалар әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді оқыту және виртуалды шындық

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда мобильді оқыту технологиялары мен виртуалды (VR) және толықтырылған (Ar) шындық жүйелерін кәсіби қызметте пайдалану саласында кең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Зерттеуге әр түрлі қосымшаларға арналған интерактивті 3D графикасына негізделген VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктері, негізгі ұғымдар, принциптер, қосымшаларды құруға арналған платформалар, бағдарламалық жасақтаманы іске асырудың ерекшеліктері ұсынылады. Виртуалды шындық жүйелерін іске асырудың негізінен технологиялық аспектілері қарастырылады: арнайы құрылғылар, виртуалды шындық жүйелерін құру кезеңдері, оның компоненттері, орталарды, объектілерді, кейіпкерлерді модельдеуге арналған 3D графикасы, модельді нақты уақытта интерактивті басқаруға арналған бағдарламалық құралдар (қозғалтқыштар). Виртуалды шындық жүйелерінің бағдарламалық және аппараттық құралдарын әзірлеу саласында жетекші орын алатын компаниялардың тәжірибесі мен өнімдері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Деректер қорын құру және ақпаратты жүйелерді жобалау

    "Деректер қорын құру және ақпараттық жүйелерді жобалау" пәнінің мақсаты – деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістерін, деректерді сипаттау мен манипуляциялаудың тілдік құралдарын, мәліметтердің негізгі модельдерін құру принциптерін және оларды пайдалануды оқып үйрену болып табылады. Тақырып тізімі: деректер қоры және ДББЖ. Деректер модельдері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бұлтты технологиялардың негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда бұлтты есептеу саласында берік білім мен практикалық дағдыларды, практикалық қызметте заманауи бұлтты қызметтерді қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында магистранттар виртуалды инфрақұрылымды құру және қызмет көрсету қағидаттарымен, микросервистердің жұмысымен және жүктемені параллельдеумен, тапсырмаларды кейінге қалдырылған өңдеу үшін әзірлеу қағидаттарымен танысады. API, жүйелік әкімшілендіру, контейнерлермен жұмыс істеу, ақпарат алмасу, мәліметтер базасын құру және басқару, аналитика жинау және есептеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады. Магистранттар бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді және процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бағдарламалаудың заманауи технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда бағдарламалық өнімдерді құрудың заманауи тәсілдері; бағдарламалық кешендер мен жүйелерді әзірлеу, модификациялау және сүйемелдеудің технологиялары, әдістері мен аспаптық құралдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы Заманауи бағдарламалау технологияларының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, есептерді шешу әдістерін меңгереді. Қысқаша мазмұны: Заманауи бағдарламалау технологияларына шолу, мәліметтер құрылымы және алгоритмдер, сынып үлгілері және стандартты үлгі кітапханасы, көп ағынды бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көп деңгейлі клиент-серверлі технологияны жүзеге асыру

    Пәнді оқытудың мақсаты корпоративтік деректерді әзірлеу, пайдалану, сақтау және талдаудың клиент-серверлік технологияларын меңгеру болып табылады. Оқу курсында ақпараттық жүйелердің негізгі түсініктері мен түрлері, Microsoft SQL Server негізгі компоненттері, кестелер, сұраулар, сүзгілер, функциялар, клиенттік бөлімнің даму ортасы, мәліметтер базасын интернетте жариялау технологиялары, web-қосымшаларды бағдарламалау тақырыптары бар. Пән веб-серверлер мен веб-қосымшаларды құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Білім беруде мультимедиялық қосымшаларды құру

    Пәнді оқытудың мақсаты мультимедиялық қосымшаларды қолдану салаларымен танысу, мультимедианың техникалық құралдарының конфигурациясын зерттеу, мультимедианың граммдық құралдарымен, сондай-ақ мультимедиялық өнімдерді жасау кезеңдері мен технологияларымен танысу болып табылады. Пән мультимедиялық білім беру ресурстарын құруға бағытталған. Оқу барысында магистранттар мультимедиялық жобаны құруға арналған аппараттық құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қарастырады, сонымен қатар: HTML форматында құжаттар жасау, растрлық кескіндер жасау, векторлық кескіндер жасау, үш өлшемді графика мен анимация жасау дағдыларын алады. Қысқаша мазмұны: мультимедиялық технологиялар өнімдерін жасау кезеңдері мен технологиясы, Мультимедиялық технологиялардың бағдарламалық құралдарын жобалау, мультимедиялық жобаларды іске асыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • орта және жоғары мектептерде информатиканы оқыту әдістемесін және педагогикалық шеберлік дағдыларын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру
  • зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың озық білімдеріне негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсету
  • білім беру процесінде ақпараттандыру құралдары мен ақпараттық технологияларды пайдалану, мониторингтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру, ақпараттандыру құралдарының көмегімен педагогикалық ақпаратты ұсыну мақсатында мәліметтер базасын құру және жүргізу
  • бағдарламалық өнімдерді сүйемелдеу және сату әдістемесін меңгеру, білім беру ұйымының педагогтерімен бірлесіп білім беру саласындағы инновациялық қызметті жобалауды жүзеге асыру
  • өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектепті басқару педагогикасы мен психологиясы туралы білімді кәсіби деңгейде қолдану
  • маңызды ғылыми әдебиетті, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді сәйкестендіру және талдау
  • қолда бар зерттеулерді талдау, сондай-ақ таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздей отырып, өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу
  • жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру
  • заманауи бағдарламалау тілдерін меңгеру, қолданбалы бағдарламалардың түпнұсқа пакеттерін әзірлеу және олардың көмегімен есептеулер жүргізу
  • қашықтықтан оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, компьютерлік телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын жасау
  • қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, жаңа ғылыми принциптер мен зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану
  • нақты практикалық жағдайларда ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдану
Top