Маркетинг-менеджмент

  • Пәннің мақсаты – материалдық және материалдық емес өндірістің бастапқы буыны – кәсіпорынның тиімді қызмет етуін қамтамасыз ететін маркетинг принциптері бойынша басқару ғылымының маңызды мәселелері мен факторларының өзара байланысын зерттеу. Маркетинг-менеджмент: мәні және мазмұны. Маркетингті басқару процесінің негізгі кезеңдері. Маркетингтік зерттеулерді басқару. Маркетингтік талдау. Қазақстан экономикасындағы макро орта факторларының даму ерекшеліктері. Маркетинг кешенінің құралдарын басқару. Маркетингтегі баға саясатын басқару. Маркетингтегі өткізу саясатын басқару. Маркетингтегі коммуникациялық саясатты басқару. Жоспарлау маркетинг-менеджмент жүйесіндегі бақылау және аудит.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top