Халықаралық компанияны басқару

  • Пәннің мақсаты магистранттарға қазіргі заманғы басқару әдістерін, оның ішінде мемлекеттік және муниципалдық органдармен өзара іс-қимылды, халықаралық ақпараттық кеңістікте технологияларды пайдалануды, сондай-ақ компаниялармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қолдану негізінде халықаралық компанияны басқару бойынша білім беру болып табылады. әр түрлі елдерде бизнесті жүргізетін кадрлар. Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық маркетинг субъектілері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегменттеу. Халықаралық тауар саясаты. Фирманың халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясы. Сыртқы экономикалық қызмет. Халықаралық маркетингті стратегиялық жоспарлау.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top