Халықаралық маркетинг

  • Мақсаты – қазақстандық кәсіпорындар мен шетелдік кәсіпорындар арасындағы ынтымақтастық перспективаларын зерделеу мен бағалаудың әдістемелік және қолданбалы аспектілерін қарастыру және олардың халықаралық нарықтарға шығуы үшін маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу. Пән аясында мыналарды оқу жоспарлануда: экономиканың жаһандануы және халықаралық даму стратегиясы; кәсіпорындардың сыртқы нарыққа шығу жолдарын таңдау әдістемесі; сыртқы нарықта маркетингтік кешеннің қалыптасу ерекшеліктері. Пән интерактивті оқыту әдістерін қолданады.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top