Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы мақсаттық маркетинг

  • Пәнді зерделеудің мақсаты – тауарлар нарығын біртұтас тұтастай алғанда тауар нарығының макросегментациясын білдіретін, оларды зерттеу принциптерінің бірі ретінде елдер мен аймақтар деңгейінде жіктеу. Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Ұйымның сыртқы ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Бәсекелік талдау және бәсекелестік артықшылықтарды бағалау. Ұйымның ішкі ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Ұйымның маркетингтік стратегияларын таңдау және қалыптастыру. Маркетингтік стратегиялар кешенін әзірлеу. Функционалдық маркетингтік стратегиялар. Маркетингтік стратегияны іске асыру және оны басқару. Стратегиялық маркетингтің Маркетинг-аудиті.
  • Образовательная программа 7M04154 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top