Жоғары оқу орындарында CLIL-тәсілі және жобалық оқыту

  • Курстың мақсаты - жобалық негізде оқыту (PBL) және мазмұнды және тілдік интеграцияланған оқыту (CLIL) тәсілдерінің көмегімен жоғары оқу орындарында шет тілі оқытушыларының пәнаралық ынтымақтастыққа қосатын үлестері туралы хабардар болуын дамыту. PBL - бұл докторанттарға бағытталған оқыту әдісі, ол докторанттарға өмірлеріне сәйкес құралдар арқылы білім мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Екі әдіс те танымдық, рефлексиялық, автономды, шынайы, бірлескен, мәдени және коммуникативті оқытуды зерттеудің проблемасы ретінде анықталған маңызды мазмұнға баса назар аударады. Егер ағылшын тілі қосымша тіл ретінде оқытылатын болса, PBL және CLIL әдістемелері бір-бірін толықтырады. Бұл тәсілдерді дәстүрлі оқытумен салыстыра отырып, докторанттар Қазақстандағы білім беру мәнмәтініне қатысты жеке көзқарас қалыптастыру үшін ағылшын тілі мұғалімдерін даярлау бағдарламаларын алдын-ала зерттейді. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар: 1. CLIL немесе PBL әдіснамасындағы оқытушы модулінің және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді әсерлерге баса назар аударатын дәстүрлі мұғалімге бағытталған модульдің айырмашылықтарын анықтай алады; 2. CLIL немесе PBL сабағын сыни тұрғыдан бақылап, талдай алады (немесе бейнежазба нұсқасы) және шынайы академиялық пікірталастарда байқалған тәжірибеге жауап бере алады; 3. Жоба негізінде оқыту немесе CLIL негізінде бір апталық оқу модулінің дамуы мен енгізілуін бақылайды немесе бағыттай алады.
  • Образовательная программа 8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top