Үй және тамақтану мәдениеті

  • Оқытылатын мәселелер: асхана жабдықтарын, тамақ дайындауға арналған құралдарды-жабдықтарды, құрылғылар мен ыдыстарды біледі. Пісіру жабдықтарының мүмкіндіктерін зерттейді. Сэндвичтер мен сусындар дайындау технологиясын, жемістер мен көкөністерден салаттар дайындау технологиясын меңгерген, жеке гигиена ережелерін сақтайды. Өзіне, күтімге. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттарын, өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстарды жүзеге асырады. Қазақ халқының және түрлі халықтардың дастарханында, сондай-ақ қоғамдық тамақтану орындарында дұрыс жүріс-тұрыс ережелерін біледі. Жартылай фабрикаттардан ыдыс-аяқ дайындау технологиясын, тағамдарды тез дайындау технологиясын, десерттерді дайындау технологиясын іске асырады. Гигиена ережелерін сақтайды, бөлмені ылғалды және құрғақ тазалайды. Киімге (аяқ киімге) күтім жасауды біледі және оларды сақтайды. Сәндік гүлдердің түрлерін біледі. гүл өсіруде көктемгі жұмыстарды жүзеге асырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақтың ұлттық тағамдарын, әлем халықтарының тағамдарын дербес іздестіру зерттеулерін жүргізеді. Әлем халықтарының тағамдары бойынша практикалық жұмыс жүргізеді. Тұрмыстық техниканы таңдайды. Тұрмыстық техниканы пайдалану ережелерін біледі. Стильді интерьер өнімдері (2D/3D форматында). Өнімдерге эскиздер дайындайды. Құралдар мен материалдарды дайындайды. Ғылымның өсімдік шаруашылығындағы рөлін, өсімдіктің медицинадағы, шөп медицинасындағы және косметологиядағы рөлін түсінеді. Интерьер / сыртқы ландшафт элементтері. Қолданады. Шығармашылық идеяны елестетеді. Шығармашылық идеяны өмірге әкеледі, мерекеге орай интерьерді безендіреді. Шығармашылық идеяны жүзеге асырады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top