Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Халықаралық маркетинг
-
Оқытылатын мәселелер: маркетингтің негізгі ұғымдары мен анықтамалары, Халықаралық маркетинг тұжырымдамасының негізгі мазмұны; сегменттеу, таргеттеу, позициялау; халықаралық маркетингтік ортаны талдау; халықаралық маркетингтегі зерттеулер; әлемдік нарықтағы компаниялардың стратегияларын талдау және әзірлеу; маркетингтің халықаралық стратегиялары; фирманың халықаралық маркетингтегі тауар саясаты; компанияның халықаралық маркетингтегі баға белгілеу және баға саясаты; халықаралық маркетингтегі тарату жүйесі; халықаралық маркетингтегі коммуникативтік кешен; халықаралық брэндинг; қызмет көрсету саласындағы халықаралық маркетинг; технологиялардың халықаралық маркетингі; нарықтардың жаһандануы жағдайындағы цифрлық маркетинг; әлемнің жекелеген елдері мен өңірлеріндегі халықаралық маркетингтің практикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық маркетингтік қызмет шеңберінде сұранысты қалыптастыру және өткізуді ынталандыру процесінде шетелдік нарықтардың жұмыс істеу ерекшеліктері, әдістер мен құралдар жүйесі саласында білім мен іскерлікті қалыптастыру; кәсіпорынның халықаралық маркетингтік қызметінің стратегиясы мен тактикасын қалыптастырудың практикалық дағдылары.
-
Образовательная программа 6B04102 Экономика және басқару
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6