Халықаралық маркетинг

  • Оқытылатын мәселелер: маркетингтің негізгі ұғымдары мен анықтамалары, Халықаралық маркетинг тұжырымдамасының негізгі мазмұны; сегменттеу, таргеттеу, позициялау; халықаралық маркетингтік ортаны талдау; халықаралық маркетингтегі зерттеулер; әлемдік нарықтағы компаниялардың стратегияларын талдау және әзірлеу; маркетингтің халықаралық стратегиялары; фирманың халықаралық маркетингтегі тауар саясаты; компанияның халықаралық маркетингтегі баға белгілеу және баға саясаты; халықаралық маркетингтегі тарату жүйесі; халықаралық маркетингтегі коммуникативтік кешен; халықаралық брэндинг; қызмет көрсету саласындағы халықаралық маркетинг; технологиялардың халықаралық маркетингі; нарықтардың жаһандануы жағдайындағы цифрлық маркетинг; әлемнің жекелеген елдері мен өңірлеріндегі халықаралық маркетингтің практикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық маркетингтік қызмет шеңберінде сұранысты қалыптастыру және өткізуді ынталандыру процесінде шетелдік нарықтардың жұмыс істеу ерекшеліктері, әдістер мен құралдар жүйесі саласында білім мен іскерлікті қалыптастыру; кәсіпорынның халықаралық маркетингтік қызметінің стратегиясы мен тактикасын қалыптастырудың практикалық дағдылары.
  • Образовательная программа 6B04102 Экономика және басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top