Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Экономика және басқару в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, кәсіпорындардың жұмыс істеуінің қаржылық-шаруашылық, маркетингтік проблемалары туралы түсінігі бар, экономикалық объектілердің қызметін талдай алатын, басқарушылық шешімдер қабылдай алатын, процестерді, құбылыстарды, жағдайларды сипаттау және болжау үшін модельдерді құру және пайдалану әдістерін меңгерген, сонымен бірге олардың сапалық сандық талдауы мен синтезін жүзеге асыратын маман даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ұжымда жұмыс істей алады, өндіріс процесіне қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынаста сындарлы қарым-қатынас орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын иеленеді
  • Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Тұлғалық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыра алады
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспарларын және оларды коммерцияландыруды пайдалана алады, кәсіпорынды басқару стратегиясының экономикалық негіздемесінің есебін жүргізеді және оның бәсекеге қабілеттілігін арттырады
  • Экономикалық негізделген ұсыныстар әзірлеуге, фирма (сала) қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарушылық шешімдер қабылдауға, қаржылық мүмкіндіктер мен бизнес саласын кеңейтуді ескере отырып, қызмет салалары бойынша Бизнестің бәсекеге қабілеттілігін зерттеуді, мониторингтеуді, бағалауды және басқаруды жүзеге асыруға қабілетті
  • Макро деңгейдегі экономиканың даму бағыттары мен проблемаларын айқындайды, ұлттық экономиканы мемлекеттік және құқықтық реттеу тәсілдерін және халықаралық және әлемдік нарықтарға шығу үшін қызмет салалары бойынша айқындайды
  • Ақпаратты жинау және өңдеу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, оның ішінде кәсіби мәселелерді шешу дағдыларын көрсетеді
  • Бизнес-жоспарларды, кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің перспективалық және ағымдағы жоспарларын, бәсекеге қабілеттілікті бағалау үшін кәсіпорынның жалпы және функционалдық даму стратегияларын жоспарлау, әзірлеу әдіснамасы мен дағдыларын меңгерген; кәсіпорынның қаржысын басқару стратегиясын экономикалық негіздейді
  • Қызметтің әртүрлі салаларында инновациялық және инвестициялық жобаларды (идеяларды генерациялау сатысынан инновацияларды коммерцияландыруға дейін) іске асыру үшін белгісіздік және тәуекелдер жағдайларында кәсіпкерлік Дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалана отырып, негізделген басқарушылық шешімдер қабылдайды және олардың тиімділігін микро деңгейде бағалайды
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Экономикалық-математикалық модельдеу, жоспарлау, болжау және микро - және Марк деңгейлі процестер, құбылыстар, жағдайлар бойынша қызмет статистикасының көрсеткіштерін оңтайландыру әдістерін қолдануға қабілетті
  • Еңбек процестері мен жұмыс орындарын жобалай алады, еңбек қызметіне ақы төлеу мен ынталандырудың қазіргі заманғы нысандарын әзірлей алады, олардың тиімділігін бағалау үшін негізделген басқарушылық шешімдер қабылдай алады, адамдарды және олардың іс-әрекеттерін олардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін және бизнес тиімділігі үшін уәждемесін ескере отырып басқара алады
  • Жалпы білім беру пәндері саласындағы білімдерін, қабілеттерін, дағдылары мен дағдыларын көрсетед
  • Ұлттық брендті жылжытуда халықаралық нарықтарда кәсіпорын қызметінде маркетингтің теориялық негіздерін және маркетингтік зерттеулерді меңгерген
Top