Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері

  • Оқытылатын мәселелер: ұйымдастырушылық аспектілер және инклюзивті білім беруді инфрақұрылымдық қамтамасыз ету (мекеме түрлері; қызметтің ұйымдастырушылық-педагогикалық нысандары; отбасымен, әлеуметтік қызметтермен және қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимыл және т.б.); есту, көру, зияткерлік, қозғалыс саласы бұзылған балаларды инклюзивті оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара іс-қимылы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың педагогикалық білім беру жүйелерінің ерекше дамуы туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға жеке білім беру траекториясын таңдау үшін бұзушылықтың ерекшеліктері мен құрылымы туралы білімді меңгеру; әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдай білу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың мәнін анықтай білу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top