Банктік маркетинг

  • Мақсаты: студенттердің қазақстандық банк жүйесінің қазіргі жағдайында банктік маркетингті басқару принциптері, функциялары және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән банктік маркетингтің мазмұны мен ерекшеліктерін, банктік қызметтер нарығын, банктік бәсекелестікті және оның ерекшеліктерін зерттейді. Банктегі маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруды, банктік қызметтер нарығын сегменттеуді, стратегиялық жоспарлауды, маркетинг ортасын талдауды, өнім сериясын жоспарлауды, банктегі баға саясатын, банктердің жарнамалық қызметін, банктегі тәуекелді бағалау мен стратегияны, банктегі маркетингті бақылауды қарастырады. Презентациялар.
  • Образовательная программа 6B04106 Банк ісі және қаржы менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top