Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10124 Жаһандық денсаулық в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық білімді, практикалық дағдыларды қолдануды ескере отырып, халықтың денсаулық жағдайын бағалау әдістері мен әдістемесін меңгеруге қабілетті жаһандық денсаулық саласында жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Менеджмент

    Магистранттарды стратегиялық жоспарлауға, ресурстарды бөлуге, персоналды басқаруға және денсаулық сақтау жүйесіне әсер ететін әлеуметтік-экономикалық факторларды талдауға баса назар аудара отырып, денсаулық сақтауды жаһандық басқару негіздерімен таныстыру. Пән денсаулық сақтау саласына қолжетімділік, ресурстарды әділ бөлу және қоғамдық денсаулықты жақсарту сияқты жаһандық денсаулық проблемалары жағдайында студенттердің аналитикалық және шешім қабылдау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар менеджменттің жан-жақты стратегияларын жасап, көшбасшылық, басқарушылық құзыреттіліктер мен уақытты басқару туралы білім алады. Пән аясында командалық оқыту тбл әдісі қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді, осы пәннің негізгі бөлімдерін: басқару қызметінің психологиялық мазмұнын, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасын, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздерін, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқару қызметі субъектісінің психологиясын басшылыққа алуға көмектеседі. Ұйымдастырушылық проблемалар мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс шет тілін меңгеруге, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативті мәселелерді шешуге, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікке бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • Жаһандану және денсаулық

    Магистранттардың денсаулықтың, денсаулық сақтаудың жаһандық мәселелерін және олардың әртүрлі деңгейдегі детерминанттарын терең түсіну. Мынандай сұрақтарды қамтиды: - жаһандану және денсаулық: Тарихи перспективасы. - жаһанданған әлемдегі денсаулыққа қатысты теңсіздік; - әлемдік азық-түлік нарығы және денсаулық; - сауда және денсаулық сақтаудың жаһандық ережелері; - маркетинг пен жарнаманың денсаулыққа тигізетін әсері; - фармацевтика өнеркәсібінің жаһандануы; - Денсаулық сақтау кадрларының жаһандық көші-қоны. Бөлім-Денсаулық сақтау саласындағы жаһандық басшылық: - Денсаулық сақтау саласындағы негізгі жаһандық және аймақтық ойыншылар, олардың күн тәртібі және өзара әрекеттесудің күрделі ауқымы; - жаһандық денсаулық сақтау дипломатиясы; - жаһандық денсаулық жұмсақ күш құралы ретінде; - жаһандық денсаулық және адам құқықтары; - Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер үшін жаһандық денсаулық сақтауды басқарудың этикалық негізі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулықтың әлеуметтік және экономикалық детерминанттары

    Денсаулық әлеуметтік, экономикалық детерминанттарын зерттеуге ықпал етеді: - әлеуметтік ұйым, стресс және денсаулық; - халықтың қартаюы және денсаулық: демографиялық ауысу; - өмір жолы, әлеуметтік градиент және денсаулық, және олардың саясаткерлер үшін маңызы; - әлеуметтік қолдау және әлеуметтік бірлік; - денсаулыққа қатысты этникалық және нәсілдік теңсіздік; - босқындар мен мәжбүрлі қоныс аударушылардың денсаулығы; - денсаулық және еңбек нарығы; - урбанизация және денсаулық; - көлік және денсаулық; - жұмыстағы денсаулық және психологиялық орта

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Эпидемиология және биостатистика

    Берілген деректер жиынтығы үшін деректерді эпидемиологиялық және статистикалық талдаудың дұрыс түрін таңдау; - сипаттамалық әдістерді қолдану, бір және екі сынамалы тесттер (t-тесттер, хи-квадраттық тесттер және параметрлік емес тесттер) және корреляция; - қарапайым және бірнеше сызықтық, логистикалық регрессия және Кокс регрессиясы; - деректерді өңдеу және статистикалық талдау үшін SPSS және R қолдану; - салыстырмалы және абсолютті тәуекелдер, мәндер (p) және сенімділік интервалдары туралы базалық түсінігін көрсететін статистикалық және эпидемиологиялық талдау нәтижелерін түсіндіру; - кестелерде және суреттерде деректерді дұрыс көрсету

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Халық денсаулығын өлшеу: әдістері мен нәтижелері

    Магистранттар халықтың денсаулығын өлшеудің түрлі әдістерін меңгеретін болады; - халықтың денсаулығы мен ауруларын өлшеу себептері мен тәсілдері - халық денсаулығын өлшеу әдістері - аурулардың жаһандық ауыртпалығын зерттеу - Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының денсаулық сақтау статистикасы бойынша жыл сайынғы есебіне шолу. Бөлім-халықтың денсаулық жағдайы: - аурулар ауыртпалығындағы салыстыру және тенденциялар; - қауіп факторларына байланысты аурудың ауыртпалығы; - аурулардың Қос ауыртпалығы: эпидемиологиялық ауысу; - шешім қабылдау үшін халықтың денсаулығы туралы деректерді пайдалану; - Халық денсаулығы және оны анықтайтын факторлар. Факторлар тәуекел; - қолданыстағы салмақ көрсеткішін анықтаудағы заманауи тәсілдер; тәуекел факторлары; - халықтың жалпы сырқаттанушылығын зерттеу әдістемесі. Қалыптасудың негізгі әлемдік және өңірлік үрдістері; - ауруханаға жатқызылғанды зерттеу әдістемесі халықтың аурушаңдығы; - індетті зерттеу әдістемесі; халықтың аурушаңдығы; - халықтың аса маңызды эпидемиялық емес аурушаңдығын зерттеу әдістемесі; - ауруды зерттеу әдістемесі еңбекке қабілеттілігінен уақытша айрылу, халықтың мүгедектігі; - дене дамуы халықтың денсаулығын бағалау критерийі ретінде зерттеу әдістері; - физикалық даму кестелерін әзірлеу және жасау әдістемесі; -статика мен халықтың туу көрсеткішінің медициналық-демографиялық аспектілері; - халықтың кемуінің медициналық-демографиялық аспектілері; - арнайы көрсеткіштерді талдау және бағалау: халық өлімі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Сыни ойлау және ғылыми жазу

    Магистранттарды оқыту, ғылыми әдебиеттерді дұрыс қолдану: - сыни бағалау; - ғылыми жазу; - ғылыми кіріспе жазу; - ғылыми хаттаманы жазудың әртүрлі кезеңдері; - деректерді басқару жоспары; - этикалық көзқарастар; - Gdbr және Еуропаның қалған бөліктерімен деректер алмасу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы аурулардың өршуі және антибиотикке төзімділік

    Модульдің мазмұны таралған инфекциялық аурулардың (тұмау, туберкулез, жыныстық жолмен берілетін аурулар және ЖИТС, гепатит, қызылша, COVID-19) эпидемиологиялық үрдістерін зерделеуге ықпал ететін болады. Инфекциялық аурулардың жаңа қатерлерінің пайда болуын болдырмау жөніндегі шаралар, эпидемиялық өршулер және инфекциялық ауруларды емдеу, жақында болған инфекциялық өршулерді тақырыптық зерттеулер, өршуді тергеп-тексеру әдістері, ауруларды эпидқадағалаудың ұлттық жүйелері, биоқауіпсіздік жөніндегі өңірлік және халықаралық ынтымақтастық, Бірыңғай Денсаулық тұжырымдамасы зерделенетін болады. Сондай-ақ, микробқа қарсы препараттарға, антибиотиктерге төзімділік туралы білім беру, антибиотиктердің жаңа кластарын дамыту бойынша қазіргі күш-жігер, микробқа қарсы тұрақтылыққа қарсы жаһандық ұжымдық іс-қимылдарға қол жеткізу стратегиясы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Инфекциялық емес аурулар

    Магистранттарға кең таралған созылмалы жағдайлардың эпидемиологиялық үрдістері: жүрек-қан тамырлары аурулары, қант диабеті, қатерлі ісік, созылмалы респираторлық аурулар, психикалық денсаулық туралы білім беру. Бөлім-niz алдын-алу саясаты: - темекі шегудің алдын алу; - алкогольді теріс пайдаланудың алдын алу; - фаст-фуд нарығын реттеу - денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу; ИЕА жүргізу: - денсаулық сақтаудың сапасы мен қолжетімділігі; - пациентке бағдарланған күтім; - ИЕА-мен күреске медициналық қызметтерді қайта бағдарлау; - Жаһандық серіктестік және жаһандық қаржыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ғаламдық денсаулық сақтаудағы зерттеу әдістемесі

    Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: жаһандық денсаулық сақтауға қатысты зерттеу әдістеріне кіріспе, эпидемиологиялық зерттеу жоспарлары, статистикалық әдістер, сапалы зерттеулер және оларды сыни бағалау әдістері. Пәннің мазмұны «RBL (Research based learning)» оқыту әдісі арқылы оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • ОН 1- Алынған білім мен қолданбалы дағдыларды зерттеу, кәсіби қызметте, оның ішінде шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде қолдануға қабілетті.
  • ОН 2- Сипаттамалық және аналитикалық эпидемиологияны (эпидемиологиялық зерттеу әдістері) сипаттайтын деректерді талдауды ескере отырып, биостатистика әдістерін қолдануға қабілетті.
  • ОН 3- Нақты деректерді белгілі бір аймақтағы/елдегі қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты деректердің болуы мен сапасы бағалауға қабілетті.
  • ОН 4- Көшбасшылық және коммуникативтік дағдыларды, сондай-ақ ұйымдық мәселелердің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын қолдануға қабілетті.
  • ОН 5- Денсаулықтың негізгі әлеуметтік және экономикалық детерминанттарын анықтауға қабілетті (материалдық, психоэмоционалды).
  • ОН 6 -Жұқпалы аурулардың өршуінің алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға қабілетті.
  • ОН 7- Белгілі бір аймақтағы/елдегі қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты денсаулыққа қауіп-қатерді бағалау үшін қол жетімді әдістер мен құралдарды қолдануға қабілетті.
  • ОН 8- Шығыс Еуропа мен Орталық Азия өңірінің негізгі экологиялық проблемаларына (мысалы, әлеуетті арттыру, деректерді жинау, Денсаулық сақтау қызметтерін енгізу) ден қою стратегиясын әзірлеуге қабілетті.
Top