Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10124 Жаһандық денсаулық в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – халық денсаулығының жай-күйін бағалау және оның жаһандық деңгейде, қоршаған орта мен климаттың өзгеруінің алдын алуда кәсіби теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар жаһандық денсаулық сақтау саласында білікті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Коммуникативті дағдыларды оқыту және бағалау әдістері

    Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы көшбасшылық

    Көшбасшы стильдері. Менеджер мен басшы арасындағы басқару қарым-қатынасы. Денсаулық сақтаудағы өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Денсаулық сақтау жүйесіндегі көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Менеджментке кіріспе. Менеджменттегі ғылыми мектептер мен бағыттар. Басқару процесінің циклі және басқару функциялары. Ұйымдар басқару объектісі ретінде. Медициналық ұйымдардың ұйымдық құрылымдарының түрлері. Басқарудың түрлері мен әдістері. Ұйым менеджері: уақытты басқару (тайм-менеджмент) және өзін-өзі басқару (жеке басқару). Денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдық мәдениет және өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жұмыс орнындағы этика және деонтология

    Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология түсінігі. Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология принциптері: толық медициналық көмек көрсету принципі, автономия принципі, әділеттілік принципі, мейірімділік принципі. Қарым-қатынас орнату ережелері. Этика және деонтология: мәселелерді шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы стратегиялық менеджмент

    Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанжал жағдайындағы мінез-құлық стратегиясы

    Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы пәнаралық командалар

    Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі оқыту және бағалау әдістері

    Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары. Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ересектер аудиториясын оқыту принциптері

    Ересектерді оқыту ерекшеліктері: практикадағы андрагогика. Андрогика мен педагогиканың айырмашылығы. Ересектерді оқытудың принциптері. Оқуға мотивация. Тәжірибеде ересектерді оқыту принциптерін қолдану. Білімді қолдануға назар аудару. Ересектерді оқыту әдістемесі: теорияны практикамен қалай ауыстыруға болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі және биостатистика

    Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоршаған ортаның ластануы мен климаттың өзгеруінің халық денсаулығына әсері

    Парниктік әсер және климаттың өзгеруі, ормандардың жойылуы, жердің деградациясы, топырақтың ластануы, ауаның ластануы, судың ластануы, тұщы сулардың азаюы, мұхиттардың өзгеруі, биоалуантүрліліктің жоғалуы сияқты экологиялық өзгерістермен күресу шаралары мен әдістерін зерделеу және практикалық дағдыларды меңгеру. Экологиялық және климаттық мәселелерге жаһандық жауап беру қағидаттарын қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эпидемиология және эпидемиологиялық зерттеу негіздері

    Эпидемиология ғылым ретінде. Эпидемиологияның дамуының негізгі бағыттары. Патология және денсаулық мәселелерін зерттеудегі эпидемиологиялық көзқарас. Эпидемиологиялық әдістер және зерттеу. Дәлелді медицина негіздері. Эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру және өткізу. Эпидемиология және алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһанданудың халық денсаулығына әсері

    Аурудың деңгейі. Аурудың таралуы. Халық арасындағы тәуекел топтары. Өлім-жітім: ана мен нәресте. Денсаулық сақтау ресурстарын бөлу және олардың халыққа қолжетімділігі. Сапалы денсаулық сақтау, білім және тамақтануға қолжетімділік халық денсаулығының көрсеткіштеріне әсер ететін фактор ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жұқпалы емес аурулардың алдын алу және емдеу

    Жұқпалы емес аурулардың алдын алу саясаты: темекінің алдын алу, алкогольді асыра пайдаланудың алдын алу, фаст-фуд нарығын реттеу, денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу. Жұқпалы емес ауруларды басқару: медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігі, емделушіге бағытталған медициналық көмек, жұқпалы емес аурулармен күресу үшін медициналық қызметтерді қайта бағдарлау, жаһандық серіктестік және жұқпалы емес ауруларды жаһандық қаржыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулардың даму қауіп факторлары

    Ғаламдық контексте әлеуметтік маңызы бар аурулардың түсінігі. Олардың жаһандық денсаулыққа әсері. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың қауіп факторлары: жаман әдеттер, стресс, эмоционалдық тұрақсыздық, созылмалы шаршау синдромы және кәсіби шаршау, өмір салты мен тамақтану, адам мінез-құлқы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Денсаулықтың әлеуметтік детерминанттарының әсері

    Әлеуметтік ұйым, стресс және денсаулық. Халықтың қартаюы және денсаулығы: демографиялық ауысу. Өмір жолы, әлеуметтік градиент және денсаулық және олардың салдары. Әлеуметтік қолдау және әлеуметтік бірлік. Денсаулықтағы этникалық, гендерлік және нәсілдік теңсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аурулардың даму қаупінің әлеуметтік-экономикалық факторлары

    Демографиялық аспектілер. Денсаулық сақтау жүйесінің қолжетімділігі. Еңбек базары. Урбанизация. Көлік мәселелері. Жұмыс орнындағы психологиялық орта. Мигранттар: аурулардың жиілігі мен таралуы. Созылмалы инфекциялық емес аурулар. Созылмалы ауруларды басқару стратегиясы. Мемлекеттің даму деңгейінің халық денсаулығына әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандану және денсаулық

    Дүние жүзіндегі денсаулық теңсіздіктері. Әлемдік азық-түлік нарықтары және денсаулық. Жаһандық сауда ережелері және денсаулық. Маркетинг пен жарнаманың денсаулыққа әсері. Фармацевтикалық өнеркәсіптің жаһандануы. Денсаулық сақтаудағы жұмыс күшінің жаһандық миграциясы. Жаһандық денсаулық сақтау дипломатиясы. Жаһандық денсаулық жұмсақ күш құралы ретінде. Адам құқығы. Денсаулықты зерттеу үшін денсаулықты жаһандық басқарудың этикалық негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық денсаулықты нығайту

    Қауіпсіз қоғамдастықтарда өмір сүру, жеке адамның физикалық, психологиялық және әлеуметтік денсаулығы мен әл-ауқаты үшін қолайлы әлеуметтік және физикалық жағдайлар жасау. Денсаулықтың детерминанттарын шешу үшін мақсатты қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламалары мен стратегияларын іске асыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық жылынудың халық денсаулығына әсері

    Жаһандық жылыну салдары: ауаның улы заттармен ластануы, азық-түлік қауіпсіздігінің төмендеуі, жұқпалы аурулардың өршу қаупінің артуы, қалыптан тыс ыстық, құрғақшылық, су тасқыны және т.б. бұл зардаптардың әртүрлі аймақтардағы халық денсаулығына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандық дамудың қазіргі кезеңінде ғылымда туындайтын пәнаралық сипаттағы негізгі идеологиялық мәселелерді талдау және бағалау үшін ғылым философиясының ережелері мен категорияларын қолдану
  • Қазіргі заманғы оқыту мен оқу әдістерін, оның ішінде шет тілінде талдау мен бағалауды пайдалана отырып, жоғары оқу орындарының педагогикалық және психологиялық дағдыларын практикалық қызметте қолдану
  • Кәсіби ұжымдарда тиімді жұмыс істеу, денсаулық сақтаудағы жанжалды жағдайларды шешу және жаһандық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, кәсіби дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын үнемі дамыту үшін әсер етудің психологиялық әдістері мен қарым-қатынас құралдарын пайдалану
  • Денсаулықтың негізгі әлеуметтік және экономикалық детерминанттарын анықтай отырып, әлемдік денсаулық сақтау жүйесіне ғылыми ақпаратты енгізудің заманауи тәсілдерін қолдана отырып, денсаулық сақтаудың халықаралық жүйелерін және жаһанданудың денсаулыққа әсерін қолдану
  • Жаһандық денсаулық сақтауда әлеуметтік және пәнаралық инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылықты қамтамасыз ету, қауіпсіздік пен сапалы медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тұрақтылық тәжірибесін қолдану
  • Ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктері негізінде денсаулық сақтаудың жаһандық мәселелерін шешуде әлеуметтік әділеттілік пен адам құқықтары қағидаттарын қолдана отырып, халықаралық, елдік және жергілікті бағдарламаларды жоспарлау, іске асыру, бағалау кезінде басқару құралдары мен әдістерін қолдану, кәсіби қызметте басқару әдістерін көрсету
  • Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, бағалау, сондай-ақ мүмкін болатын қауіптер мен денсаулық сақтаудың жаһандық мәселелерінде зерттеу мәселелерін шешу жолдарын болжау үшін деректер қорымен жұмыс істеу кезінде зерттеу әдістемесін пайдаланыңыз
  • Белгілі бір аймақтағы/елдегі экологиялық өзгерістерге байланысты денсаулыққа қауіп-қатерді бағалау үшін қолжетімді әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, статистикалық деректерді өңдеу және түсіндіру
  • Ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктері негізінде денсаулық сақтаудың жаһандық мәселелерін шешуде әлеуметтік әділеттілік пен адам құқықтары қағидаттарын пайдалану, бағдарламаларды жоспарлау, іске асыру, бағалау кезінде кәсіби қызметте басқару әдістерін көрсету
  • ДДҰ, ЮНИСЕФ, ЮНЭЙДС, Жаһандық қор және т.б. халықаралық рөлдерді қолдана отырып және адам денсаулығы және адам құқықтары саласындағы нормативтік құқықтық актілерді пайдалана отырып, аймақтың негізгі экологиялық проблемаларына, денсаулыққа қауіп төндіретін жаһандық факторларға әрекет ету стратегиясын әзірлеу, Халықаралық Биомедициналық зерттеулерге арналған этикалық нұсқаулар

Ұқсас БББ

Top