Тұрақты маркетинг

  • Курс тұрақты маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: компанияның тұрақты даму деңгейлері (экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылық); тұрақты маркетинг құралдары «3Р» (aдамдар, пайда, планета/қоршаған орта); компанияның маркетингтік ортасындағы өзгерістердің тұрақты маркетингтің дамуына әсері; нарық субъектілерінің микроортасын экологияландыру; экологиялық таза өнімге сұранысты қалыптастыру және экологиялық таза өнім саласындағы бәсекелестікті дамыту, тұтынушылардың экологиялық мәдениетін арттыру, өсіп келе жатқан экологиялық проблемалар мен экологиялық қызмет шығындарын ескере отырып елдің/аймақтың/компанияның бәсекеге қабілеттілігін өзгерту негізінде компанияда тұрақты маркетингті дамыту бағыттары, экологиялық заңнаманы дамыту, өнімнің экологиялық тазалығын арттыру негізінде оның тұтынушылық құндылығын жоғарылату, компанияның оң экологиялық беделін қалыптастыру, экологиялық таңбалау мен сертификаттауды тарату. Магистранттар тұрақты маркетинг бойынша шетелдік және отандық кейстерді зерттейді, сонымен қатар командалық жоба шеңберінде таңдалған компания үшін нақты тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлейді
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top