Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)

  • Курс нақты бизнес-міндеттерді шешуде қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, процестері мен әдістерін терең зерттеуге, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулер жүргізу әдістерін, әлеуметтік желілердегі маркетингтік зерттеулерді, қолданбалы маркетингтік зерттеулерді, болжау әдістерін терең зерттеуге бағытталған. Оқыту нәтижелерін бағалау «GFK Қазақстан», «DAMU Research Group», BISAM Central Asia ЖШС және т.б. компаниялар мен маркетингтік агенттіктердің шетелдік және отандық жағдайларын зерттеу арқылы жүзеге асырылады, сонымен қатар «Нарық конъюнктурасын маркетингтік зерттеу (таңдап алған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асыруды қарастырады.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top